!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

وقتی ولاسکو سفیر فرهنگی ایران در ایتالیا می شود

مودنا - لیگ جهانی والیبال
خولیو ولاسکو سرمربی ایتالیایی تیم ملی کشورمان ظهر امروز در میان خبرنگاران محلی مودنا و ایتالیایی حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. این نشست خبری ولاسکو معطوف به والیبال نبود و سوالات خبرنگاران در خصوص زندگی وی در ایران و مردم ایران بود و ولاسکو هم به مانند یک سفیر فرهنگی ایران از فرهنگ و مردم ایران دفاع، تعریف و تمجید کرد. ولاسکو از زندگی خود در ایران و آرامش مردم ایران برای آنان سخن و خطاب به آنان گفت: مردم ایران کاملا متفاوت با عرب ها هستند. آنها را از عرب ها جدا کنید. زندگی متفاوتی دارند و هیچ ربطی به عرب ها ندارند. زندگی آرام و سرزنده ای دارند. ایران کشوری آرام و بی دغدغه است. من زندگی خوبی در آنجا دارم و از هر حیث احساس راحتی و امنیت در آنجا دارم. ایران کشوری دیدنی است و آثار تاریخی بسیار زیبایی دارد. من در چند سالی که اونجا بودم، تنها توانستم چند جای دیدنی آن را از نزدیک ببینم. مثل پرسپولیس و تخت جمشید که از تماشای آنها بسیار لذت بردم. ایران کشوری با تمدن است و مردمی با فرهنگ و اصیل دارد و به طور کلی آن طور که گفته می شود نیست. کاملا متفاوت و بسیار جذاب و دیدنی است.

جوووووووووووووووووووووووووووووووونم عموی خووووووووووووووووووووووووووبم



[ 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 10:48 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ