!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

قائمی و موسوی در تمرینات ویژه


فرهاد قائمی و سید محمد موسوی که به دلیل مصدومیت در تمرین امروز تیم ملی حضور  نداشتند، به صورت ویژه تمرینات خود را برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال عصر امروز سه شنبه نخستین تمرین خود را در سالن پالاکاسای شهر مودنا ایتالیا که سالن اصلی مسابقه است برگزار کردند، اما فرهاد قائمی و سید محمد موسوی در این تمرین نبودند.
این دو بازیکن ملی پوش والیبال کشورمان که از مصدومیت رنج می برند، زیر نظر دکتر سیامک افروزی تمرینات ویژه خود را برگزار کردند.
تمرینات کششی، کار با وزنه های مناسب و تمرینات آب درمانی از جمله کارهای آنان در این جلسه بود که زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی والیبال کشورمان برگزار شد.
تیم ملی والیبال ایران فردا چهارشنبه نیز دو جلسه تمرین در سالن اصلی مسابقه ایران و ایتالیا دارد.
تیم ملی والیبال ایران روز هفتم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال از ساعت 20 به وقت ایتالیا و 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در سالن پالاکاسای مودنا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. بازی دوم ایران و ایتالیا نیز در شهر ساساری این کشور برگزار خواهد شد.


[ 5 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 9:21 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 350217
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ