!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب
گزارش پزشک تیم ملی از شرایط غفور، محمودی، موسوی و محمد کاظم

پزشک تیم ملی والیبال آخرین شرایط ۳ بازیکن تیم ملی و محمد محمد کاظم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک افروزی، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در خصوص نتیجه معاینات و چکاپ امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی و محمد محمدکاظم اظهار داشت: پس از مشورت با ولاسکو صبح روز گذشته به محض رسیدن به بولونیا همراه غفور، محمودی، موسوی و محمد کاظم عازم مرکز تخصصی فیزیوتراپی والیبال در بولونیا شدیم تا در آنجا 4 بازیکن ما زیر نظر متخصصین ایتالیایی چکاپ شوند.

وی ادامه داد: در خصوص امیر غفور و شهرام محمودی می‌توان گفت که از مراحل درمان آنها بسیار راضی بودند و آنها بدون مشکلی می‌توانند به تمرینات و مسابقات خود ادامه دهند. وضعیت خوبی را هم برای محمد موسوی گزارش دادند، اما به دلیل مشاهده کمی ضعف عضلانی در شانه وی، یک تزریق عضلانی را برای وی تزویج کردند.

پزشک تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: متخصصین در مورد محمد محمد کاظم هم از انجام عمل جراحی وی بسیار ابراز رضایت کردند و از او خواستند تمرینات خود را با کش‌ بیش از پیش افزایش دهد تا بدون هیچ مشکلی بتواند به بازی خود ادامه دهد.

به این ترتیب 3 بازیکن تیم ملی پس از انجام معالجه و چکاپ کامل به کاروان والیبال ایران در هتل بست وسترن (دیستیریکت) در شهر مودنا پیوستند و محمد محمد کاظم نیز امروز بولونیا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. 

 

 

دیدین گفتم همه شون خوبن خداروشکر



[ 4 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 9:56 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 350203
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ