!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

  

 

فرهاد قائمی هم راهی ایتالیا شد

فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان که در بازی برابر صربستان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، بعد از مرخص شدن از بیمارستان به همراه ملی پوشان والیبال کشورمان راهی ایتالیا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر افروزی پزشک تیم ملی گفت: فرهاد قائمی فعلا از نظر جسمی توانایی بازی کردن ندارد اما امیدواریم تا هفتم تیرماه و بازی نخست تیم ملی والیبال در برابر ایتالیا او را آماده کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال نیز با اشاره به اینکه بلیت هواپیما برای 12 ملی پوش کشورمان قبل از بازی با صربستان تهیه شده بود، گفت: بعد از مصدومیت فرهاد قائمی امکان تغییر نام وی وجود نداشت.

 امیر خوش خبر تصریح کرد: تیم ملی یا باید با 11 بازیکن به ایتالیا می رفت و یا فرهاد قائمی را هم همراه خود می برد. کادر پزشکی تیم ملی بعد از بررسی وضعیت قائمی احتمال رسیدن او به بازی با ایتالیا را مردود ندانستند، به همین دلیل قائمی نیز همراه تیم به ایتالیا اعزام شد.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته پنجم لیگ جهانی دو دیدار مهم و حساس با تیم ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی والیبال خواهد داشت.

نخستین بازی ایران و ایتالیا ساعت 20 هفتم تیرماه در سالن والیبال پالاکاسا در شهر مودنا ایتالیا برگزار می شود و دومین بازی نیز ساعت 19 نهم تیرماه در سالن پالاسرادیمیگنی شهر ساساری ایتالیا برگزار خواهد شد.

 



[ 3 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 14:5 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 350207
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ