!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 غلامی: حضور هواداران تاثیر زیادی در برد ایران داشت

ملی‌پوش والیبال ایران می‌گوید حضور هواداران قطعا در پیروزی بر صربستان موثر بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عادل غلامی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر 2 ایران مقابل صربستان در لیگ جهانی والیبال گفت: از شهری می‌آیم که مردمش والیبال را می‌فهمند. در آمل همیشه هواداران شور و حال وصف ناپذیری به پا می‌کنند. امروز هم هواداران بازی خوبی را شاهد بودند و انصافا حمایت خیلی خیلی خوبی را انجام دادند. صددرصد حضور آنها و تشویق‌هایشان در این پیروزی بسیار موثر بود. خوشحالم که توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وی افزود: صربستان تیم بزرگی بود. این پیروزی را به سختی به دست آوردیم اما نشان دادیم که می‌توانیم مقابل آنها که قهرمانی اروپا را در کارنامه دارند، پیروز شویم. مطمئن باشید از این پس هم تلاش می‌کنیم تا موفقیت را به دست آوریم.

حمزه زرینی: والیبال ایران دیگر زنگ تفریح نیست

ملی‌پوش والیبال گفت: تیم ملی ایران دیگر زنگ‌تفریح نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمزه زرینی پس از بازی دوم تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در لیگ جهانی والیبال که با برد 3 بر 2 شاگردان خولیو ولاسکو همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار قشنگی بود. فرازونشیب‌های داشتیم اما بالاخره از پس صربستان برآمدیم. این نشان می‌دهد والیبال ایران رشد کرده و می‌تواند جزو بهترین‌ها باشد. در بازی اول یک سری اتفاق‌ها و اشتباه‌ها اجازه نداد، برنده باشیم اما دیدید که در بازی دوم با حمایت پرشور طرفداران حریف را مغلوب کردیم.

وی با اشاره به اعتماد به نفس تیم ملی ادامه داد: اولین دوره‌ای است که در لیگ جهانی حاضر می‌شویم و بازی به بازی رشد می‌کنیم. اعتماد به نفس تیم بالا رفته و بچه‌ها با اعتماد به نفس خوبی بازی می‌کنند. دیگر آن استرس بازی برابر روسیه را نداریم و می‌توانیم خیلی راحت‌تر به میدان برویم. در ادامه نیز اعتماد به نفس‌مان بیشتر خواهد شد و گام به گام از تجربه‌هایمان استفاده خواهیم کرد و به پیروزی خواهیم رسید. همان طور که فدراسیون جهانی اعلام کرده، ایران به حریفی سرسخت تبدیل شده و حالا در هر مسابقه می‌توانیم برابر حریفان قد علم کنیم.

زرینی به بازی بعدی ایران در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: ایتالیا قوی‌ترین تیم گروه است اما ما دیگر برابر این حریفان زنگ تفریح نخواهیم بود. برای بهترین نتیجه به میدان می‌رویم و تلاش خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کرد، در این مسابقه برعکس دیدار اول عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: خودم واقعا عصبی بودم. حتی بعد از بازی اول نخوابیدم. حتی فکر نمی‌کردم بتوانم خودم را پیدا کنم اما خدا را شکر با حمایت بازیکنان و کادرفنی توانستم در این دیدار به تیمم کمک کنم.

فرهاد ظریف: دست تک‌تک هواداران والیبال را می‌بوسم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران از همه مردم ایران تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد ظریف در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما را شرمنده کردند. واقعا فکر نمی‌کردم پس از شکست در دیدار نخست این همه تماشاگر به سالن بیاید. این مسابقه شرایط خاصی داشت و مردم نیز به خوبی از ما حمایت کردند. دست تک‌تک هواداران والیبال را می‌بوسم.

وی ادامه داد: به عشق مردم هر کاری می‌کنم. در آن صحنه نیز که به زمین خوردم، چیزی جز نتیجه تیم ملی برایم مهم نبود. خدا را شکر احساس می‌کنم که پس از آن لحظه تیم نیز انگیزه و انرژی زیادی گرفت و کارش را به خوبی ادامه داد.

سعید معروف: برد صربستان تقدیم به مردم ایران!

کاپیتان تیم ملی والیبال برد برابر صربستان را به مردم ایران تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید معروف در نشست خبری پس از بازی دوم تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان که با برد 3 بر 2 شاگردان خولیو ولاسکو همراه شد، اظهار کرد: از نظر فنی بازی نخست را بیشتر دوست داشتم. در آن مسابقه مستحق شکست نبودیم. در کل نتیجه امروز نیز نشان می‌دهد انگیزه ما بسیار بالاست. همه می‌دانیم در مسابقه نخست با بدشانسی برابر صربستان مغلوب شدیم اما حالا این تیم را شکست دادیم . خدا را شکر می‌کنم که همه 12 بازیکن تیم در این پیروزی نقش داشتند و زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: خوشحالم که اولین برد را در ایران کسب کردیم و حمایت پرشور مردم را جواب دادیم. واقعا در چند صحنه از مسابقه بازی از دست‌مان در رفت اما حمایت مردم باعث شد، دوباره خودمان را پیدا کنیم. به نظر من تنها لحظه بد در بازی دوم ابتدای گیم سوم بود که شیرازه تیم از هم پاشید اما دوباره خودمان را جمع کردیم. این برد را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران!

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت: به دلیل اینکه ایران هنوز تجربه بالایی در عرصه بین‌المللی ندارد، در لحظه‌های حساس از حریفان عقب می‌افتد اما مطمئن باشید گام به گام بهتر می‌شویم و در آینده‌ای نزدیک این بلا به سر حریفان ما خواهد آمد؛ چرا که دیگر به تیمی باتجربه و قدرتمند تبدیل خواهیم شد.

محمد موسوی: می‌توانستیم صربستان را زودتر شکست دهیم

ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است، او و هم‌تیمی‌هایش می‌توانستند بازی دوم برابر صربستان را "زودتر" به سود خود تمام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد موسوی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غیرت ایرانی و تلاش ملی‌پوشان در این دیدار باعث شد که حریفی قدرتمند را شکست دهیم. بازی نخست را آنالیز کرده و با شناخت کامل از حریف و خودمان به میدان آمدیم. اشتباه‌های بازی نخست دیگر تکرار نشد و با عملکردی بهتر صربستان را مغلوب کردیم.

موسوی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا قبول دارد، تیم ملی والیبال می‌توانست خیلی زودتر صربستان را مغلوب کند، اظهار کرد: معتقدم می‌توانستیم بازی نخست را نیز با برد پشت سر بگذاریم. در بازی دوم نیز می‌توانستیم 3 بر یک یا 3 بر صفر حریف را مغلوب کنیم اما صربستان تیم کوچکی نیست که برابر ما به این راحتی تسلیم شود.

پوریا فیاضی: قهرمان اروپا را شکست دادیم

ملی‌پوش والیبال ایران پیروزی برابر قهرمان اروپا را کاری بزرگ توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پوریا فیاضی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در جمع خبرگاران اظهار کرد: واقعا در هیچ کجای دنیا چنین تماشاگرانی را ندیده‌ام. تماشاگرانی که دو ساعت سر پا تیم خود را تشویق می‌کنند و تا آخرین لحظه به ما امید می‌دهند. امیدوارم همیشه مردم ایران شاد باشند و از ما حمایت کنند.

ملی‌پوش والیبال درباره مسابقه نیز گفت: قهرمان اروپا را بردیم. رقابت بسیار دشواری بود. خدا را شکر مردم نیز در این دیدار با جان و دل از ما حمایت کردند و ما نیز پاسخ حمایت‌شان را دادیم.

فیاضی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که چرا در این دیدار خیلی دیر وارد زمین شد، گفت: دیر و زود ندارد والیبال 12 نفر است و همه تیم برای این پیروزی مبارزه کردیم.

محمودی: غیرت ایرانی را نشان دادیم/ از صربستان برتر بودیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: در مسابقه با صربستان، غیرت ایرانی را به همگان نشان دادیم

 شهرام محمودی پس از پیروزی سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان عنوان کرد: بازی خوبی بود. ما برتر از صربستان بودیم و مثل همیشه خوب بازی کردیم. مردم هم حمایت خوبی از ما کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما در این مسابقات غیرت ایرانی را نشان دادیم. دل همه مردم را شاد کردیم. فشار بیشتری به صربستان آوردیم و توانستیم در این مسابقه به برتری دست یابیم.

بازیکن تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: صربستان تیم قدرتمند اروپایی است و تجربه زیادی دارد اما ما هم تا آخرین لحظه و امتیاز مقابل آنها جنگیدیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

محمودی درباره دیدار مقابل ایتالیا یادآور شد: بازی سختی در پیش داریم. ایتالیا از تیم‌های درجه یک جهان است و با توجه به اینکه میهمان هستیم کار بسیار دشواری در پیش داریم اما بازی خود را انجام خواهیم داد.



[ 2 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 22:57 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 350210
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ