!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 ولاسکو: خوشحالم و معتقدم باید بیشتر یاد بگیریم

خولیو ولاسکو با اظهار خوشحالی از پیروزی شاگردانش مقابل صربستان گفت: باید چیزهای زیادی از صربستان بیاموزیم و مثل آنها در بازی‌های خارج از خانه مقابل ایتالیا و کوبا خوب بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر 2 ایران مقابل صربستان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدیم. صربستان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر جهان است. این پیروزی یک افتخار بزرگ است. در جلسه‌ای که با بازیکنانم در رختکن داشتم، اعلام کردم که باید ببینیم چه چیزی از بازی اول مقابل صربستان یاد گرفته‌ایم و می‌خواهیم چه چیزی از بازی دوم بیاموزیم.

وی افزود: بازی نخست را با اختلاف دو امتیاز به حریف واگذار کردیم و حالا در بازی دوم پیروز شدیم اما همچنان معتقدم که باید چیزهای جدیدی بیاموزیم. هنوز باید در دفاع و توپ‌گیری یاد بگیریم که چگونه بهتر شویم. به نظرم حریف در این تکنیک‌ها از ما بهتر بود.

وی افزود: خیلی مهم بود که تا آخرین لحظه مسابقه جنگیدیم و برنده میدان شدیم. بازیکنانم یاد گرفتند که چگونه خود را باور کنند. معتقدم آنچه بازیکنان در میدان می‌بینند و می‌آموزند، صد برابر بهتر از چیزی است که به آنها گفته شود. همان طور که کاپیتان معروف گفت، امروز روحیه جنگندگی تیم قابل ستایش بود.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به مصدومیت فرهاد قائمی و انتقال او به بیمارستان گفت: یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داده و نتوانستیم بعد از گیم اول از وی استفاده کنیم. او بازیکن خیلی خوب و موثری بود که در بازی قبل و ست اول این مسابقه خیلی خوب کار کرد اما وقتی از زمین خارج شد، بقیه بازیکنان جایش را پر کرده و جنگنده ظاهر شدند؛ اگرچه همه ما از نبود او ناراحت شدیم.

ولاسکو با اشاره به سفر بامداد فردا (دوشنبه) تیم ملی والیبال به ایتالیا هم گفت: صربستان از سفری طولانی به ایران آمده بود. آن‌ها از کوبا به روسیه و از روسیه به ایران آمده بودند و بازی‌های سختی را انجام دادند. ما هم امشب باید به ایتالیا برویم. دو بازی سخت در ایتالیا خواهیم داشت و از آنجا هم باید مستقیم به کوبا پرواز کنیم. باید مثل صربستان یاد بگیریم که خارج از خانه هم خوب کار کنیم و فقط به بازی‌های داخل خانه متکی نباشیم.

وی در پایان گفت: همیشه بازیکنان والیبال ایران را در مسابقه‌های جهانی باور داشتم و فکر می‌کنم که می‌توانیم راه را ادامه دهیم و بهتر و بهتر شویم. مردم همه ولاسکو را تشویق می‌کنند اما باید بگویم که همه کادرفنی تیم ملی از پزشک و سرپرست و مربیان ایرانی در موفقیت تیم موثر هستند و همه نقش خود را خوب ایفا می‌کنند



[ 2 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 22:56 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 350228
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ