!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

کارخانه: صربستان جز تجربه چیزی برتر از ما نداشت

سرمربی سابق تیم ملی والیبال در ارزیابی بازی ایران برابر صربستان گفت: حریف جز تجربه چیزی برتر از ما نداشت و باید ببینیم ایراد کار کجاست که نمی‌توانیم برتری 5 امتیازی خود را حفظ کنیم!

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ اظهار کرد: بازی خوبی برابر صربستان داشتیم اما افسوس می‌خوریم که چرا علی‌رغم شایستگی پیروز میدان نشدیم. حریف از ما سرتر نبود، تنها تجربه بیشتری داشت و ما هم به تجربه‌ی صربستان باختیم. اگر آنها یک ستاره با شماره 14 داشتند ما هم ستاره‌هایی چون قائمی و موسوی را در اختیار داشتیم. معروف و تشکری هم خوب کار کردند. از نظر من همه‌ی بازیکنان ایران خوب بودند و شاید می‌توانستیم برنده دیدار اول با صربستان هم باشیم.

وی افزود: در بازی با روسیه انتقادهای زیادی به دو تعویض‌های ولاسکو شد. به نظر من در بازی با صربستان دوتعویضه‌ها بهتر کار کردند. وقتی دوتعویضه می‌کنید پست 4 و 2 عوض می‌شود. بازیکن پست 4 فضای بیشتری پیدا می‌کند اما بعد از یک دنده چرخش شرایط تغییر می‌کند. باید ببینیم ایراد کار کجاست که 11 بر 7 از حریف جلو می‌افتیم اما نمی‌توانیم برتری خود را حفظ کنیم. تعجب می‌کنم چرا در زمانی که 5 امتیاز از حریف جلو هستیم ریسکی بازی می‌کنیم و سرویس‌های ریسکی می‌زدیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال هم‌چنین با اشاره به تعویض مکرر دریافت‌کننده‌های قدرتی گفت: شاید یکی از ایرادها همین است که هنوز به ترکیب ثابت در تیم ملی نرسیده‌ایم. سرعتی‌ها و پشت خط‌ها تقریبا ثبات دارند اما این‌که هر ست یک بازیکن قدرتی را به میدان بفرستیم درست نیست. باید کار ریسکی را کم کنیم و سرویس‌های پرشی و ریسکی را زمانی که تیم از حریف پیش است نزنیم. هم‌چنین دیگر زمان آن رسیده که کادر فنی به جمع‌بندی برسد و با ترکیب ثابت‌تری مقابل حریفان کار کند.

کارخانه در پایان گفت: دکتر شریعتی جمله‌ای دارد و می‌گوید که نباید در گذشته سیر کنیم. سه بازی نخست ایران در لیگ جهانی به پایان رسید و باید از این بازی‌ها تجربه کسب کنیم و به آینده امیدوار باشیم. در لیگ جهانی همه‌ی تیم‌ها از ما باتجربه‌تر هستند و قدری صبر و حوصله به خرج دهیم و به این باور برسیم که موفقیتی یک‌شبه حاصل نمی‌شود و از تیم ملی حمایت کنیم.

  



[ 2 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 10:0 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 350216
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ