!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

  


دکتر داورزنی: هدف کسب تجربه همراه با افتخارآفرینی است

رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه حضور ایران در لیگ جهانی والیبال نخستین تجربه این رشته ورزشی است، گفت: تلاش می کنیم این تجربه اندوزی همراه با افتخارآفرینی باشد.
دکتر محمدرضا داورزنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: حضور در لیگ جهانی والیبال آرزوی دیرینه خانواده والیبال بوده که بعد از سالها محقق شده است. باید از این حضور بهترین استفاده را ببریم. استفاده در دو بعد میزبانی و ورزشی زیرا میزبانی لیگ جهانی والیبال نیز شرایط و امکانات خاص نیاز دارد که جمهوری اسلامی ایران از این نظر مشکلی ندارد.
وی با اشاره به دو رویدادمهم این هفته ( پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات به عنوان رییس جمهور منتخب و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی)  که مردم ایران را شادمان کرد، گفت: امیداورم عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان نیز تکمیل کننده این شادمانی ها باشد.
رییس فدرارسیون والیبال با بیان اینکه حضور در لیگ جهانی والیبال در این رشته ورزشی کمتر از جام جهانی فوتبال نیست، گفت: کسب مجوز حضور در لیگ جهانی والیبال نتیجه تلاش و برنامه ریزی سالیان دراز است. تیم ملی والیبال ایران جواز حضور در دو دوره این رقابت ها را به دست آورده و در دوره نخست تلاش برای تجربه اندوزی در این رقابت ها هستیم و در دوره دوم باید عملکردمان به گونی ای باشد که حتما مجوز حضور در دوره بعد را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه والیبال ایران توانایی حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را نیز دارد، خاطر نشان کرد: اما رسیدن به هدف کار ساده ای نیست. باید تلاش و برنامه ریزی منسجم و منظم داشته باشیم و همچنین سرمایه گذاری کلان نیاز دارد.
داورزنی در ادامه در باره میزان آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری چهار دیدار از لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: تمامی کارها بر اساس برنامه ریزی ها به موقع انجام شده و هیچ مشکلی نداریم. نمایندگان فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) نیز آمادگی ایران از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تایید کردند.
وی تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری این دیدارها آماده است و امیداورم تیم ملی والیبال نیز با شکست حریفان در این بازی ها توانایی والیبال ایران را با دیگر به مدعیان این رشته ورزشی ثابت کنند.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان صربستان است.
همچنین ملی پوشان کشورمان در روزهای 21 و 22 تیرماه در همین سالن با تیم ملی والیبال آلمان بازی خواهد داشت اما در فاصله دیدار بین صربستان و آلمان ، راهی ایتالیا و کوبا خواهد شد تا چهار دیدار نیز با ملی پوشان این کشورها برگزار کند.

 اقای داور زنی ما به نوبه دیگه با شما قهریم اخه ینی چی یه کاری میکردی بدبخت ارش نره تیم ب 

اونوق میگن چقد رقم اعتیاد زیاده توجامعه(شوخیدم این قسمتو)

خجالتم خوب چیزیه الان اون بدبخت چقد خرد شده شما ایا این چیزهارو میفهمید ؟درک میکنید ایا؟

ایا این پاسخه به ما میدید؟اخ اخ اخ اخ اخ



[ 30 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:57 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 350211
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ