!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 به گزارش ايرنا، حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي و خلق حماسه سياسي كه به انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس جمهورآينده ايران منجر شد و سپس صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل زمينه برگزاري دو جشن بزرگ را براي مردم ايران در خيابان هاي شهرهاي مختلف كشور فراهم كرد.  اين اتفاقات باعث شد تا مردم ايران هفته خوب و شادي را سپري كنند، هفته خوبي كه مي تواند با پيروزي تيم ملي واليبال كشورمان مقابل صربستان تكميل شود.
** تقابل با قهرمان اروپا
شاگردان خوليو ولاسكو در دو مسابقه قبلي خود در ليگ جهاني ۲۰۱۳ به مصاف روسيه قهرمان المپيك رفتند و با وجود ارائه بازي هاي قابل قبول، با نتايج سه بر صفر و سه بر يك از اين تيم شكست خوردند.
اين بار تيم ملي كشورمان بايد به مصاف تيمي برود كه در مسابقات قهرماني اروپا در سال ۲۰۱۱ به مقام قهرماني رسيد.
ايران و صربستان در دو سال اخير دو بار با هم روبرو شده اند. در جام جهاني ۲۰۱۱ ايران سه بر دو صربستان را شكست داد تا يكي از سورپرايزهاي خود در آن رقابت ها را رقم بزند. اما اين صربستان بود كه در رقابت هاي انتخابي المپيك ايران را سه بر صفر از پيش رو برداشت تا راه صعود خود به لندن را هموار كند.
ولاسكو در روزهاي اخير احتمال تغيير تركيب تيم ملي ايران در بازي هاي آينده را قطعي دانست زيرا از نگاه سرمربي تيم ملي، ليگ جهاني مسابقاتي تداركاتي و ميداني براي كسب تجربه است بنابراين بايد به همه بازيكنان به خصوص جوانان فرصت كافي براي آشنايي با فضاي چنين مسابقات معتبري داده شود.
** ميزباني از بازي بزرگ
واليبال ايران در سال هاي گذشته مسابقات زيادي را در سطح آسيا ميزباني كرده است اما تجربه حضور در ليگ جهاني و حضور تيم هاي مطرح و پر قدرت جهان در كشورمان اتفاق جديدي است كه مي تواند زمينه مناسبي براي معرفي واليبال و شرايط ميزباني ايران به جهان فراهم كند.
حضور تماشاگران در سالن دوازده هزار نفري آزادي علاقه مردم ايران به واليبال را نشان مي دهد و شانس كشورمان براي كسب ميزباني مسابقات معتبر را بالاتر خواهد برد.
البته سالن دوازده هزار نفري آزادي مشكلاتي از جمله سيستم تهويه دارد كه مسئولان فدراسيون واليبال وعده داده اند تا پيش از برگزاري ديدار ايران و صربستان آن را برطرف كنند.
تيم هاي ملي واليبال ايران و صربستان از ساعت ۱۷ روزهاي جمعه ۳۱ خرداد و يكشنبه دوم تير به مصاف هم مي روند.
بليت فروشي اين دو مسابقه به صورت الكترونيك انجام مي شود و قيمت هر بليت پنج هزار تومان تعيين شده است.
تيم ملي واليبال ايران هم اكنون بدون امتياز از دو بازي خود در رده پنجم جدول گروه
B ليگ جهاني قرار دارد.



[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:6 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 350202
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ