!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 دیدگاه والیبالیست‌های ایران پیش از رویارویی با صربستان

 ملی پوشان والیبال ایران از آمادگی و انگیزه خود برای رویارویی با صربستان سخن می‌گویند.

بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از انگیزه و آمادگی خود برای رو یارویی با صرستان خبر دادند.

**سعید معروف: تلاش می‌کنیم نخستین پیروزی ایران را در لیگ جهانی رقم بزنیم

مطمئنا مسابقه ایران و صربستان بازی خوبی از آب در می‌آید. حضور پرشمار هواداران ایرانی در سالن 12هزار نفری آزادی کار را برای حریف سخت‌تر می‌کند. مردم ما باید بدانند که تنها چهار سال تلاش کردیم تا به لیگ جهانی راه پیدا کنیم و همین موضوع زمان و هزینه زیادی صرف کرد. حالا هم مدتی زمان نیاز داریم تا در مسابقات جا بیافتیم. نباید انتظار داشت طی یکسال به نتیجه برسیم. باید قدری صبورتر باشیم. ما تلاش می‌کنیم مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نباشیم. شرایط هر مسابقه در لیگ جهانی متفاوت است، ان‌شاءلله تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا نخستین برد ایران را در لیگ جهانی مقابل صربستان بدست آوریم.

سرعتی زن ها و پشت خط زن های تیم صربستان نقطه قوت این تیم هستند. پاسور آن‌ها نیز قبلا در لیگ ایران بازی کرده است و با اکثر ملی پوشان ایران در تیم کاله هم بازی بوده است. او شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد و همین موضوع می تواند کمک زیادی به وی کند. فکر می‌کنم نمی‌توان درباره بازی ایران و صربستان کلی صحبت کرد. باید دید در لحظه شرایط بازی چگونه رقم می‌خورد. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نمایش خود را در مقابل صربستان ارائه دهیم.

**امیرغفور: اجازه نمی‌دهیم صربستان کاری پیش ببرد

قطعا همه بازی‌های ایران دشوار خواهد بود. صربستان در نخستین گام خود دو بار کوبا را در خانه‌اش شکست داده است. همین موضوع نشان می‌دهد آن‌ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند. البته ما در تهران قطعا بهتر بازی می‌کنیم. چون با شرایط سالن و جو هواداران آشنایی داریم. از طرفی تماشاگر هم کمک می‌کند که صربستان را بیشتر از پیش تحت فشار قرار دهیم.

صربستان دو بازیکن سرعتی خیلی خوب در اختیار دارند. اگر به یاد داشته باشید فینال مسابقات نوجوانان جهان ما به صربستان 3بر2 باختیم. پشت خط زن آنها که حالا در تیم ملی بزرگسالشان بازی می‌کند در آن مسابقه خیلی خوب توپ گرفت. حالا قطعا تجربه بیشتری کسب کرده است. آمار او را مشاهده می‌کردم حدود 25 امتیاز مقابل کوبا بدست آورده و امتیاز آورترین بازیکن میدان شده است. او بازیکن خوبی است اما قطعا ما اجازه نمی‌دهیم مقابل ایران هر کاری خواست انجام دهد. البته پاسور صربستان هم در لیگ ایران بازی می‌کند. هم او ما را می شناسد، هم ما شناخت خوبی از شیوه پاس دادنش داریم.

**محمد موسوی: امیدوارم تماشاگران را خوشحال کنیم

مطمئنا با این شرایط بازی به بازی بهتر می‌شویم. باید تلاش کنیم که به خانه اول باز نگردیم. باید از شکست‌ها تجربه بگیریم و برای بازی‌های بعدی از آن استفاده کنیم. تیم ملی مشکل فنی ندارد. اگر داشت در بازی‌های تدارکاتی دیده می‌شد. به نظر من انتظارها از والیبال بالا رفته و باید سعی کنیم این مسئله را کنترل کنیم تا فشار بیشتری بر روی ما وارد نکند

تجربه تیم ملی حالا بیشتر شده است. ما برابر صربستان در خانه و سالن همیشگی خودمان بازی خواهیم کرد و امیدوارم با حمایت تماشاگران‌مان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

**فرهاد ظریف: انگیزه بالایی داریم

صربستان دو سال قبل قهرمان اروپا بوده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان است. حالا در هفته نخست لیگ جهانی کوبا را هم شکست داده است. همه تیم‌هایی که در لیگ جهانی با آنها بازی می‌کنیم حرفه‌ای و قدرتمند هستند. هفته آینده با صربستان در تهران بازی داریم. تیم‌های بزرگ نظیر صربستان به بازی مقابل سیل عظیمی از هواداران عادت دارند و فکر نمی‌کنم از این بابت به مشکلی بخورند. ممکن است که تیم‌های آسیایی در تهران و مقابل 12 هزار تماشاگر غافل گیر شوند ولی بعید می‌دانم تیم‌های بزرگ به چنین جوی آشنا نباشند

انگیزه ما هم برای موفقیت در این مسابقات زیاد است. خوب تمرین کردیم و به دنبال نمایش خوب در هر مسابقه هستیم. شناخت کاملی از تیم صربستان داریم. همه بازیکنان آن‌ها را می شناسیم. پشت خط زن آنها بازیکن بسیار جوانی است و سال قبل هم در انتخابی المپیک برابر ما بازی کرد. هنوز آنالیز این بازی را انجام ندادیم اما مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان برای پیروزی تلاش کنیم. خوب می‌دانم مردم عزیز، ما را تنها نمی‌گذارند و سالن 12هزار نفری پر می‌شود. فقط می‌خواهم بازی خوبی برابر آن‌ها به نمایش بگذاریم.

**عادل غلامی: امیدوار هستیم

واقعا امیدوار هستیم صربستان و آلمان را در تهران شکست دهیم. این موضوع به آن معنی نیست که حتما می‌توانیم این تیم‌ها را در خانه خود شکست دهیم. به هر حال هر دو تیم جزو مدعیان اروپایی هستند. ما برای بازی خوب به مصاف صربستان می‌رویم امیدوارم که پیروز شویم.

همه ما به ویژه آن‌هایی که در تیم کاله بودند به توانایی‌های "پتکوویچ" اشراف داریم و می‌دانیم چگونه پاس می‌دهد. مسلما او هم از همه بازیکنان بزرگ ایران شناخت دارد. امیدوارم این موضوع به نفع ایران تمام شود. صربستان در مجموع تیم بسیار قوی است. سرعتی‌ها و پشت خط زن بسیار خوبی دارد. قطعا حریف سختی برای ما خواهند بود.

امیدوارم که مردم در برابر صربستان از ما حمایت کنند. و ما هم بتوانیم با ارائه بازی خوب آن‌ها را خوشحال کنیم.

**آرش کشاورزی: باید بهترین نمایش را برابر صرب ها ارائه دهیم

برابر صربستان چندین بار به میدان رفته‌ایم. در یکی دو سال گذشته به یک برد و دو باخت اکتفا کرده‌ایم. در مجموع آنالیز خوبی از کار آن‌ها داریم. قطعا فیلم بازی کوبا و صربستان را نیز مشاهده و تحلیل می‌کنیم. از همین حالا تلاش می‌کنیم تا بهترین نمایش خود را مقابل صرب‌ها داشته باشیم. انگیزه زیادی داریم که بازی‌های خوبی مقابل صربستان و آلمان و حتی ایتالیا و کوبا داشته باشیم. مطمئنا اگر بازی خوبی انجام دهیم نتیجه هم محقق می‌شود. سعی می‌کنیم مقابل صربستان پیروز شویم و بار دیگر به همه جهان شوک وارد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 17 روز جمعه برابر صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی به میدان می‌رود



[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:4 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 350229
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ