!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 تیم صربستان فردا به ایران سفر می‌کند/ برنامه سفر داوران و ناظر چینیتیم ملی والیبال صربستان بامداد روز چهارشنبه وارد ایران می‌شود تا سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2013 را برابر تیم ملی کشورمان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در چارچوب بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی طی روزهای جمعه و یکشنبه آینده (31 خردادماه و دوم تیرماه) در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. به همین منظور تیم صربستان ساعت 5:40 بامداد وارد تهران میشود. این تیم پس از انجام دو دیدار برابر ایران که در ورزشگاه دوازده هزار نفری برگزار می‌شود، سوم تیرماه ساعت 3:35 بامداد به کشورش باز میگردد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، قضاوت دیدارهای ایران و صربستان به "فیلیپ وریک" و "یوری موکری" از فرانسه و اسلواکی سپرده شده است. وریک که به ترتیب به عنوان داور اول و دوم دو دیدار ایران و صربستان را قضاوت می‌کند، سفر خود به ایران را چهارشنبه انجام می‌دهد اما همکار وی یک روز دیرتر به ایران می‌آید.

ناظر دیدار تیم‌های ایران و صربستان هم "سان جیان هوی" است. این ناظر چینی نیز چهارشنبه به ایران سفر می‌کند.

صربستان دومین حریف ایران در رقابت‌های لیگ جهانی است. تیم ملی کشورمان اولین دیدار خود در این رقابت‌ها را برابر روسیه برگزار کرد که طی آن متحمل دو شکست 3 بر صفر و 3 بر یک شد. این در حالی است که صربستان در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی تاکنون برگزار کننده چهار دیدار برابر کوبا و روسیه بوده است که حاصل آن کسب دو پیروزی و متحمل شدن دو شکست بود.

صرب‌ها هر دو دیدار برابر کوبا را با پیروزی 3 بر یک تمام کردند اما در مصاف با روسیه متحمل شکست 3 بر صفر و 3 بر 2 شدند.

 



[ 28 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:1 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ