!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 معروف: صرب‌ها را دست‌ خالی بدرقه می‌کنیم/ از پیش بازنده نیستیم

پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: در بازی برابر صربستان تلاش می‌کنیم پیروز باشیم و صرب‌ها را دست خالی بدرقه کنیم.

سعید معروف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی در بازی برابر روسیه اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی در بازی برابر روسیه با تمام توان خود جنگیدند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تا امتیازهای پایانی هم پا به پای روسیه پیش آمدیم، اما روس‌ها با تجربه‌تر از ما بودند و توانستند پیروز شوند.

وی افزود: هم من و هم سایر بازیکنان اشتباهاتی داشتند که تمام آنها دست به دست هم داد تا برابر روسیه بازنده باشیم. همه به پیروزی فکر می‌کردند و فکر می‌کنم آنقدر جدی پیش رفتیم که تاثیر منفی روی کار ما گذاشت. در کل فکر می‌کنم همه بازیکنان زحمت کشیدند و برای موفقیت تلاش کردند. خودم به شخصه از همه آنها راضی هستم.

کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان اینکه خوشبختانه با حقارت روسیه را ترک نکردیم، افزود: ملی‌پوشان والیبال خیلی خوب یاد گرفته‌اند که زود برد و باخت‌ها را فراموش کنند. به هر حال فعلا به بازی با صربستان فکر می‌کنیم و از مردم می‌خواهم که در این بازی ما را حمایت کنند.

معروف درباره بازی ایران مقابل صربستان خاطرنشان کرد: تیم‌های گروه ما همه قدرتمند هستند و بازی برابر هر یک از آنها به نوعی سختی خودش را دارد. هر تیمی که در گروه ما قرار دارد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بدون شک حضور پرشمار هواداران ایرانی در سالن 12 هزار نفری آزادی کار را برای حریف سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: مردم نباید انتظار داشته باشند طی یکسال به نتیجه برسیم؛ همه باید قدری صبورتر باشند. ما هم تلاش می‌کنیم مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نباشیم و تصمیم داریم تا صرب‌ها را دست خالی بدرقه کنیم



[ 28 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:58 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 350226
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ