!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

تیم ملی والیبال کشورمان، روز جمعه در سومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم ملی صربستان می رود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا از آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی این دیدار خبر داد.

توفیق کابلی در این خصوص گفت: برای برگزاری دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ما آماده میزبانی کامل در لیگ جهانی والیبال هستیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات سالن آزادی افزود: اسکوربورد ویژه ای که اخیرا برای سالن 12 هزار نفری آزادی تهیه شده، فردا تا آخر وقت نصب می شود. این اسکوربورد جدید تمام امکانات ویژه را از جمله سیستم ایندور که در واقع نور را به اندازه سالن کنترل می کند، دارد. کف پوش ویژه بازی والیبال که بالغ بر چند میلیارد تومان برای آن هزینه شده نیز نصب شده است و نور سالن هم بیش از نور لوکسی است که فدراسیون جهانی والیبال به ما اعلام کرده است.

کابلی با بیان اینکه پیش بینی حضور 7هزار نفر تماشاگر در سالن آزادی شده است، درباره بلیت فروشی بازی ایران و صربستان خاطر نشان کرد: این موضوع جزو وظایف فدراسیون والیبال است اما تا آنجایی که من می دانم فدراسیون والیبال اعلام کرده است که بلیت فروشی در استادیوم آزادی انجام نمی شود و تماشاگران از محل هایی که فدراسیون والیبال اعلام کرده است باید بلیت تهیه کنند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره حضور بانوان در این بازی یادآور شد: فکر می کنم با توجه به دستورالعمل هایی که از گذشته وجود داشته است، حضور بانوان محدودیت دارد و اطلاع کافی ندارم که فدراسیون والیبال اقدامی درباره حضور بانوان در این بازی انجام داده است یا خیر
.

میگم خداروشکر هیچ کس هیچی نمیدونه خب چرا محدودیت داره خب میتونید اعلام کنید لطفا خانوم های محترم باحجاب اسلامی و پوشش مناسب تشریف بیارن مردا که توخیابون خانومارو میبینن چه فرقی میکنه چه تو ورزشگاه چه بیرون

یه خرده فک کنید بهترین روشش اینه که اعلام کنن بدمیگم بگیدبد میگی



[ 27 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 16:11 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 350203
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ