!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

  

داورانی از فرانسه و اسلواکی برای ایران سوت می‌زنند

خبرگزاری تسنیم: «فیلیپ وریک» و «یوری موکری» داوران بین‌المللی والیبال از کشورهای فرانسه و اسلواکی دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در برابر صربستان را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فیلیپ وریک داور بین المللی والیبال از فرانسه روز چهارشنبه 29 خرداد ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود تا روز جمعه 31 خرداد ماه و یکشنبه دوم تیرماه دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در برابر صربستان را قضاوت کند.

همچنین یوری موکری از کشور اسلواکی دیگر داور بازی‌های ایران در برابر صربستان است که روز پنج شنبه 30 خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران خواهد شد. فیلیپ وریک در یک دیدار ایران و صربستان به عنوان داور اول قضاوت خواهد کرد و در بازی دوم این دو تیم، عهده دار وظیفه داور دومی است.

سان جیان هو از کشور چین نیز به عنوان ناظر فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) نظارت بر دیدار دو تیم صربستان و ایران در لیگ جهانی را بر عهده دارد که او نیز چهارشنبه 29 خردادماه وارد تهران می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران روز جمعه 31 خرداد ماه و یکشنبه دوم تیرماه در سومین و چهارمین بازی خود در بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال میزبان صربستان خواهد بود.

 



[ 27 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 16:8 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ