!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 افشاردوست: تهویه سالن ۱۲ هزار نفری مشکل دارد/ فدراسیون باتجربه‌ای هستیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تهویه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مشکلاتی دارد که مسئولان قول داده‌اند آنها را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود افشاردوست در خصوص نخستین میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از تیم ملی صربستان اظهار داشت: فدراسیون والیبال تاکنون مسابقات متعددی در سطح جهانی و قاره‌ای برگزار کرده و فدراسیون با تجربه‌ای در این زمینه است.

وی با بیان اینکه استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات مهم را داریم، گفت: البته لیگ جهانی استانداردهای خاص خود را دارد که موضوعات مهمی مانند تبلیغات و پخش تلویزیونی از جمله آنان است. تعداد دوربین‌ها و محل استقرار آنها و محل تبلیغات باید بر اساس استانداردهای لیگ جهانی و دستورالعمل فدراسیون بین‌المللی والیبال باشد.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: خوشبختانه سالن 12 هزار نفری آزادی تهران تمام شرایط استاندارد را دارد. تنها مشکل این سالن سیستم تهویه مطبوع هواست که مسئولان قول راه‌اندازی تا زمان مسابقات لیگ جهانی را دادند.

وی در ادامه به تمرینات تیم ملی والیبال برای حضور در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تیم ملی از امروز در هتل المپیک اسکان خواهد یافت تا در شرایط کامل مسابقه قرار گیرد. تمرینات توپی این تیم نیز از دوشنبه در سالن 12 هزار نفری پیگیری خواهد شد.

افشاردوست به فروش بلیت به صورت اینترنتی اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم این تجربه جدید نیز به خوبی اجرا شود تا مردم برای بتوانند به راحتی به بلیت این مسابقات دسترسی یابند.

تیم ملی والیبال روزهای 31 خرداد و دوم تیر ماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری تهران میزبان صربستان است.

 



[ 27 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:10 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 350209
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ