!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 عضو تیم ملی والیبال: امیدوارم با برد صربستان مردم ایران را شاد کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با صربستان گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بازی خوبی ارائه دهیم و امیدوارم با پیروزی مقابل صربستان مردم ایران را خوشحال کنیم.

شهرام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شرایط تیم ملی خوب است. بعد از بازگشت از روسیه تمرین‌ها را از سر گرفتیم. همه چیز مرتب است. بازیکنان با آمادگی کار را دنبال می کنند. امیدوارم بتوانیم برابر صربستان بازی بهتری را انجام دهیم. هدف ما این است که با نمایش یک بازی خوب مردم را خوشحال کنیم. تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا به عنوان سرباز وطن برای موفقیت تیم ملی بجنگیم. موفقیت تیم‌های ملی ایران موجب افتخار مردم و غرور ملی می‌شود. ما نیز از جان و دل می‌جنگیم تا در رضایت مردم را برآورده سازیم.

وی افزود: صربستان یکی از تیم‌های بزرگ جهان است. بازیکنان توانمندی در این تیم بازی می‌کنند که در تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنند. ما در مقایسه با سایر حریفان خود یعنی کوبا و صربستان و روسیه تیم تازه واردی هستیم. ما با تمام توان بازی می‌کنیم. اگر تیم خوب بازی کند نتیجه هم به دست می‌آید. اگر بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم حتی پیروزی بر صربستان هم دور از انتظار نیست. ما در حال حاضر با قدرت‌های اول جهان فاصله داریم باید بازی‌های زیادی با این تیم‌ها انجام دهیم تا سطح والیبال ایران را ارتقا دهیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شناخت از بازیکنان صربستان خاطرنشان کرد: خود من سال قبل با پاسور تیم ملی صربستان یعنی "پتکوویچ" در باشگاه کاله هم ‌بازی بودم. قطر پاسور کاله هم یکی از بهترین‌های جهان است و بسیار خوب کار می‌کند. سرعتی زن‌های صربستان هم در لیگ ایتالیا توپ می‌زنند. صربستان واقعا تیم بزرگی است و اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد در این بازی چه اتفاقی روی می‌دهد. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا پیروز شویم.

محمودی درباره بازی ایران مقابل روسیه نیز گفت: نمی‌توان بازی ایران و روسیه ملاک کلی برای ارزیابی توانایی‌های بازیکنان ایران قرار داد. شاید روسیه تیم بسیار قدرتمندی است که صربستان را با تمام بازیکنان بزرگش 3 بر صفر شکست داد. این نشان دهنده قدرت تیم روسیه است. برخلاف اینکه گفته می‌شود روس‌ها با ترکیب متفاوتی نسبت به المپیک در لیگ جهانی شرکت کرده‌اند شخصا متعقدم این کشور همیشه سه تیم ملی کامل و آماده در اختیار دارد. خیلی بهتر از این باید کار کنیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره میزبانی ایران در برابر صربستان نیز اظهار کرد: ما قدری بد شانسی آوردیم چرا که در نخستین بازی لیگ جهانی مجبور شدیم با قهرمان المپیک در خانه‌اش بازی کنیم. خوب این نخستین تجربه ما بود و کار را برای ما سخت می کرد. اما در ایران شرایط کاملا متفاوت است. مطمئنا از حمایت تماشاگران خود بهره‌مند هستیم. فکر می‌کنم به مراتب بازی ایران در برابر صربستان بهتر از روسیه خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما فیلم بازی‌های صربستان را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. با شناخت نسبت به این تیم به میدان خواهیم رفت. قطعا با حمایت مردم عزیزمان گام‌های بلندتری بر میداریم. امیدوار به پیروزی هستیم و با تمام توان به جنگ با صربستان می‌رویم. امیدوارم بهترین نمایش خود را در برابر این تیم ارائه دهیم.

  



[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:40 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 350211
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ