!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 غلامی: در تهران مردم را خوشحال می‌کنیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال اظهار امیدواری کرد تیم ملی ایران با ارائه یک بازی خوب مقابل صربستان مردم را خوشحال کنند.

عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: روسیه تیم قهرمان المپیک و پرقدرتی بود. ما با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شدیم. نمایش نسبتا خوب و راضی کننده‌ای داشتیم. البته می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: همه بازیکنان با صد در صد توانایی خود بازی کردند. اما قدرت تیم روسیه اجازه نداد آنچه را می‌خواستند در زمین پیاده کنند. حالا برابر صربستان در تهران با انگیزه بالاتری ظاهر می‌شویم و ان‌شالله نمایش قابل قبولی ارائه می‌کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل آمار بالای خطای سرویس در دو تیم گفت: ما خوب سرویس زدیم. ولی دریافت کننده‌های حریف خیلی خوب کار کردند. ما در تهران به شرایط سالن آشنایی داریم. خوب تهران سالنی دارد که مطمئنا می‌توانیم در آن بهتر کار کنیم و سرویس بزنیم. چرا که قبلا در آن تمرین کردیم و کاملا ابعاد محیط را می‌شناسیم.

وی درباره بازی مقابل صربستان تاکید کرد: واقعا امیدوار هستیم صربستان و آلمان را در تهران شکست دهیم. این موضوع به آن معنی نیست که حتما می‌توانیم این تیم‌ها را در خانه خود شکست دهیم. به هر حال هر دو تیم جزو مدعیان اروپایی هستند. ما برای بازی خوب به مصاف صربستان می‌رویم امیدوارم که پیروز شویم.

غلامی با اشاره به شناخت توانایی‌های "پتکوویچ" پاسور هم تیمی‌اش در باشگاه کاله خاطرنشان کرد: همه ما به ویژه آن‌هایی که در تیم کاله بودند به توانایی‌های "پتکوویچ" اشراف داریم و می‌دانیم چگونه پاس می‌دهد. مسلما او هم از همه بازیکنان بزرگ ایران شناخت دارد. امیدوارم این موضوع به نفع ایران تمام شود. صربستان در مجموع تیم بسیار قوی است. سرعتی‌ها و پشت خط زن بسیار خوبی دارد. قطعا حریف سختی برای ما خواهند بود.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره عملکرد خودش گفت: به نظرم هنوز جای پیشرفت زیادی دارم. نمی‌توانم از خودم راضی باشم و تلاش می‌کنم که هر لحظه بهتر شوم. امیدوارم که مردم در برابر صربستان از ما حمایت کنند. و ما هم بتوانیم با ارائه بازی خوب آن‌ها را خوشحال کنیم



[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:3 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 350208
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ