!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 تمرينات توپي از دوشنبه، بدنسازی از یکشنبه

تمرينات توپي تيم ملي واليبال كشورمان از روز دوشنبه 27 خردادماه در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، دور جديد تمرينات تيم ملي واليبال كشورمان پس از استراحت امروز شنبه، به صورت جدي آغاز مي  شود كه تمرينات توپي در سالن 12 هزار نفري و تمرينات وزنه و بدنسازي در فدراسيون برگزار خواهد شد.
ملي پوشان واليبال كشورمان تمرينات خود را از عصر روز يكشنبه 26 خردادماه در سالن بدنسازي فدراسيون واليبال آغاز خواهند كرد و روز دوشنبه دو جلسه تمرين توپي صبح و عصر در سالن 12 هزار نفري آزادي خواهند داشت.
همچنين كاروان واليبال ايران از روز دوشنبه در هتل المپيك مستقر خواهد شد تا در شرايط كامل مسابقه قرار گيرد.
بر اساس برنامه تمريني خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال، تمرينات توپي در دستور كار ملی پوشان قرار دارد تا كادر فني بيشتر با نقاط ضعف احتمالي اين تيم آگاه شوند.
سرپرست تيم ملي واليبال در خصوص برنامه هاي جديد تيم ملي واليبال گفت: در تمرينات جديد تيم ملي كار با وزنه سبك تر مي شود و اولويت با تمرينات شبیه بازي و حفظ شرايط مسابقه خواهد بود. بايد در مدت باقي مانده تا ديدار با صربستان سرعت بازيكنان افزايش يابد.
امير خوش خبر در ادامه به تهيه فيلم بازي هاي روز گذشته ليگ جهاني اشاره كرد و گفت: بر اساس درخواست ولاسكو اين فيلم ها تهيه و در اختيار كادر فني و بازيكنان قرار خواهد گرفت تا آناليز بهتري از حريفان به ويژه صربستان حريف اين هفته ايران داشته باشيم.
وي با بيان اينكه تيم ملي پس انجام بازي دوم با صربستان بلافاصله عازم ايتاليا خواهد شد، گفت: بايد آمادگي بازيكنان به گونه اي حفظ شود كه سفر، تمرينات و بازي هاي ليگ جهاني واليبال قدرت بدني و چابکی آنان را كاهش ندهد.
تيم ملي واليبال كشورمان روز جمعه 31 خردادماه و يكشنبه دوم تيرماه در سومين و چهارمين بازي خود در بيست و چهارمين دوره ليگ جهاني واليبال ميزبان صربستان خواهد بود.



[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:2 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 350208
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ