!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام دوستای عزیزم خوبین؟بعدازمدت ها پست نوگذاشتم امامن واقعاناراحت وعصبیم خیلیییییییییییییییییی

همه ی شما وب طنازخانومو میشنناسین من رفتم دیدم ایشون به هموطنامون دارن بی احترامی میکنن 

به خانومای منشی توی سالن بچه هامن میدونم شماهاخیلی ناراحتین زنارو راه نمیدن منم ناراحتم اما اون منشیای بیچاره

ازدواج کردن یه نگاه کنیدمشخصه من به بازیگگراش کارندارم چون کاملا ازشون متنفرم اما این درسته شماواقعاراضن

به هموطناتون که جای مادرای شماهستن بگن زنیکه؟خیلی ببخشیدامامجبورشدم حرفای ایشونوبنویسم

یکی اگه به خودشون توهین کنن ناراحت نمیشن؟

یا یه چیزی اصن قبل اینکه طنازخانوم مسلمون بشن هه مسلمون.مابازیکنای تیم ملی مونومیشناختیم

اونا ازاول اینکه اومدن توتیم ملی قیافه هاشون همین بوده بدون هیچ تغییری درست میگم؟

ایشون تو وبشون زدن اقای کشاورزی ابروهاشونوبرمیدارن اخه این حرف ینی چی؟واقعازشت نیس اونم برای یه خانوم که بگن به کی اخه 

اونم به کسی که من خیلی خوب شخصیت شو میشناسم امامتاسفانه همیشه وهمه جا توی این کره ی خاکی هستن

که شایعه سازن خوششون میادبگن بیشترازهمه میفهمن

من نظرگذاشتم این حرفا درشان شمانیس

برگشتن به من میگن توحسادت چشاتوکورکرده من واقعابهم برخورد کسی جرئت نکرده تاحالابامن اینجوری حرف بزنه

وقتی پامومیذارم تو وبشون حس میکنم به شخصیت همه توهین میشه اصن این خانوما کی باشن که به ماتوهین

میکنن من اگه نتونم این دنیاحقمو بگیرم اون دنیا ازهیچ کدومشون نمیگذرمممممممممممم

 

تیم ملی والیبال راهی آنکارا شد
 
تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز شنبه برای حضور در اردوی برون مرزی و برگزاری چند دیدار دوستانه راهی آنکارا پایتخت ترکیه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال 2014 لهستان، برای ادامه برنامه های آماده سازی خود راهی آنکارا شد.
این تیم بامداد امروز شنبه با 14 بازیکن عازم اردوی برون مرزی شد تا علاوه بر تمرینات لازم سه بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم های ملی والیبال ترکیه و بلغارستان و تیم والیبال فنر باغجه که از تیم های مطرح باشگاهی قاره اروپا است، برگزار کند.
دیدار با تیم ملی والیبال بلغارستان نیز به درخواست بلغار ها بوده که در برنامه کاری تیم ملی والیبال ایران قرار گرفت.
مهدی مهدوی، سعید معروف (کاپیتان)، محمد موسوی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، علی مباشری، امیر غفور، عادل غلامی، آرمین تشکری، علی جدیدی، رحمان داودی و فرهاد ظریف 14 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی ترکیه هستند.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ششم مهرماه به میزبانی دبی آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران برای دفاع از مقام قهرمانی خود در این رقابت ها شرکت می کند.

بچه هازحمت ارسال این عکسارو اجی عزیزم ثنا64برام کشیدم ممنون ازشون

http://www.upload9.ir/images/kqdk9z8zr93hrxe7hy2u.png

به به اقای خوشتیپ

http://www.upload9.ir/images/rqy917k40kowkt3heqy.jpg

دو دوست فک کنم اون موقعی بوده که استراحت دادن یا قبل سفربه روسیه

http://www.upload9.ir/images/mw8q84c5hxvxisy5igia.jpg

بازی ایران واندونزی بوده

اخی

 

 هدفم ازگذاشتن این دوتاعکس این بودکه تاحالانذاشته بودم ودو ثابت کنم ارش ابرررررررررررررررو برنداشته

قشنگ ضایعس لطفا ننگ وببخشید کثافت کاریه بعضیا وخودتونو به هموطنا ومخصوصا ورزشکارای ایران نچسبونید



[ 24 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 11:13 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 350206
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ