!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

سلام بچه ها میبینید ما چه ادمای بدی هستیم امروز تولد کاپی سابق اقا علیرضا بوده

من یادم بوداما فک کردم 15شهریوره

من نمیدونستم واقعا معذرت تولدش مبارک ایشالا1000000000سال زنده باشه چون ایشون اقا وپدرهستن دیگه جیگولی بازی درنمیاریم

درحد یه تبریک ساده اما مملو ازعشق وارادت 

اقا علیرضا درسته شما دیگه توتیم نیستین اما بدونید قلب ما همیشه باشماس شما کاپیتان ما خواهید موند وماهمیشه حامی شما هستیم

امیدواریم درکنارهمسرتون ارزو خانوم وارشیا جان زندگی مملواز عشق وشادی داشته باشید


http://www.upload9.ir/images/idrj9epsdsst9ums678r.jpg

تولد فرهاده تومسکوبراش مدادرنگی خریدن ههههههه

شوخی کردم شمعه بابا

امیرمحوه چی شده حمزه لباسش فرق میکنه بابروبچ

این حرکات چیه ماکه میدونیم برای کیک چسبیدین به فرهاد باشماهاییم ها اقا ارش اقاشهرام

اقامهدی موسوی تودیگه چراواسه چی موی بچه رو میکشی

حمزه واه واه

http://www.upload9.ir/images/256p2w7bb0ekq1ov0sj.jpg

خداییش حمزه قرتوکمرش خشک شده برو وسط ایران که نیس برودیگه

شهرامو بالش میخوای چه راحت

امیرمشکوک میزنه ها

اون سه تا شیطونای تیم ارش محمد حمزه بشینید

راستی بچه ها من اینو ازوب ثناجون به اسم اقای خاص وسیدعزیزبرداشتم ممنون ازثناجون

اینام هس اینا اونجا danceبرپاکردن

مخصوصاارش ومحمد وحمزه ازحمزه بعیده

رحمان ازخنده غش کرده هههههه

ارش داره میگه عادل توهم بیاوسط یامیزنه درگوشش خخخخ

امیرخیلی مظلوم شده ها

به به اینجا ارامشه نه؟

ای جان کاپی گل نبودین درجمع چقد ایشون اقاهستن سعیدجان من اون 3تا اتیش پاره رونشوندم 

نگران نباش حرص نخورداداشی فرهادکادوچی دادن؟

 

اینم جدیدگرفتم ارش میگه اقا ولاسکو بیا باهم برقصیم تنهایی روم نمیشه بیا وسط دیگه 

حضار:ارش باید برقصه ارش باید برقصه 


سلام بچه ها این یه پسته خاصه خیلی خاص

برید بخونید اگه درکم کردین که خیلی بامعرفتین

اگرم نکردین نصیحت ممنوع گوش من ازاین حرفاپره

من یه نوجوونم پس امثال خودمو خوب میشناسم

لطفا الکی ترحم نکنید واقعی نظرتونو بگین دوس دارین حتی فحش بدین ازاده

بدوبیراهو.....همه چی روبه جون میخرم من خیلی وقته با این چیزا کناراومدم

برید بخونید فقط قول بدین تا اخرش بخونید جمله هاشم همه تک تک حرفاش حرکاتش ازدل خودمه

ولطفانظرخصوصی ندین اینجامن گفتم حالام شمابگین تابتونم جوابتونوبدم همه خودمونین باهم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
[ 10 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 14:10 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 350206
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ