!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام به تمام دوستای خوشمل وعزیزم خوبین؟

من 4شنبه شب رسیدم تهران خداییش هیچ جامثه شهرخودادم نمیشه همه شماگلارو دعاکردم

دست همه دوستایی که درنبودمن به وب سرزدن

دست ثناجونم که خبرارو به من میداد مخصوصا اون خبرخوش که خودش خوب میدونه

دست اجییی گلم زهراجون که برا داداش فرهاد تولد گرف دردنکنه

داداشی گلم منم بهت تبریک میگم وبرات بهترینارو ارزو دارم

راستی ما یه سرم ازشهرداداش فرهاد گذشتیم

درنبودمن کلی خبربوده وجا داره 2برد پیاپی تیم عزیزمون دربرابر روسیه قهرمانو تبریک بگم گل کاشتن

اماحیف شدتیم جوانان مون نتونس جزو4تیم برتر باشه اما بازم گل کاشتن

وازهمه دوستانی که اومدن گفتن اپن معذرت چون من بعدمسافرت مریض شدم والانم ازاین همه دعوتای قشنگتون به وب گیج وسردرگمم

اگه ازنظرشما ایراد نداره اومدنم به وباتون ازفردا شروع بشه

اومدم براتون یه پست پرازعکس بذارم

فدای شما

دوستدارهمیشگی تون عطیه

 

راستی بچه ها من نظرسنجی رو تغییردادم ازهمه شما ممنون که نظردادین

تعدادکل ارا355تابود

معروف66رای

موسوی124رای

کشاورزی24رای

محمودی4رای

قائمی20رای

زرینی2رای

غفور113رای

تواین اسامی نبود2رای

ازهمتون ممنون



[ 8 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 22:12 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 350200
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ