!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام بچه ها من اومدم خوبین؟خوشین؟

گفتم براتون یه طنزبذارم که کیف کنید

مایه برنامه ساختیم به نام 3ست مثه تقریبا 90 میمونه

مجریشم گفتیم فردوسی پورباشه واینکه 90هرچند دیقه یه مهمانه ماهم یه روز یه مهمون داریم فردا بقیه 3ست روادامه میدیم

خب اقا عادل رو انتنی برو

 

خیلی خیلی ممنون سلام میکنم خدمت شما بینندگان عزیزامیدوارم هرجاهستین خوب و خوش ه باشین

ما به غیراز90 مهمان شما دربرنامه 3ست با مضمون والیبال خوایم بود.هه

قبل اینکه با اولین مهمانمون اشنا بشین برین نظرسنجی روببینید وبرگردید

مزدک میرزایی

به نظرشمافردوسی پوربه درد3ست میخوره یانه؟

1-بله

2-خیر

3-مجبوریم تحملش کنیم

4-بهترازمحتشمیانه

لطفا نظرخودرابه3333333ارسال فرمایید


فردوسی پور بله خیلی خیلی ممنون که مارو تحمل میکنید ما امشب به 2نفرازبرندگان به قید قرعه کشی یک شارژ2تومانی ایرانسل تقدیم میکنیم

توسط شرکتapple

میریم سراغ مهمان عزیزمون به به خیلی خوش اومدید اقای داورزنی رئیس محترم فدراسیون والیبال

داورزنی:منم به نوبه خودم سلام میکنم وتبریک میگم

فردوسی پور:چی رو تبریک میگین اقا؟

داورزنی :موفقیت بچه هاتولیگ جهانی رو

فردوسی پور:اون که ماله 2ماه پیش بود گذشت حالابیخیال اقا بریم سراغ قرعه کشی

شما یه عددبین 2تا4بگین

داورزنی میتونم 2روبگم؟

فردوسی پورنه دیگه بین 2تا4

داورزنی خب 4

فردوسی پور نه ولش کن من میگم 3 برنده امشب مون اقای گل باقالی هستن ازاصغراباد کجاهستش؟هیچ بارم شرکت نکردن اما باگوشی شون که appleهم هس تماس میگیریم ومبارکشون باشه

عادل اقای داورزنی یه عددبین 2وtwoانتخاب کنید

داورزنی نمیشه که

عادل چرا بذارین خودم بگم1/5 بله خانوم ضغری شنبلیله چاقالشن ازدشت اباد که اصن این برنامه رو نمیبینن هستن مبارکشون باشه

خب بریم سراغ فیلم ها و ویدیو ها

اقای داورزنی این خیلی ازبازیکنا شکایت دارن که توپای والیبالی که برای لیگ پارسال بود همش بدبود ونمیشد بازی کنن

میشه توضیح بدین؟

داورزنی نه همه خوب بودن پس چرا بچه های ما اینقد خوبن نه من تکذیب میکنم همه چی خوب بوده ما از......خریدیم نه

عادل خیلی خب بریم باهم فیلمی که دوستم اقای پشنگ که پارسال ازبازیکنان گرفتن رو ببینیم


نظرشما درباره توپای والیبال چطوره تولیگ 91؟

موسوی:نمیشه اصن شوتش کرد اصن خوب نیس

کشاورزی:نه خوب نیس نمیشه یه دریافت درست وحسابی کرد

معروف:شمافک کردین چرامن افت کردم چون نمیتونم یه پاس درست بدم

غفور:اصن اسپک نمیشه زد

ظریف وداوودی:اصلا خوب نیس عین بادکنکه باید ببیرم الیزا وترمه باهاشون بازی کنن


فردوسی پور:بله خیلی خیلی ممنون اینم گزارش دوستمون ازبازیکنان ملی پوش توضیحاته شمارو میشنویم

داورزنی:منو ببخشید باید برم خانومم ازخونه قهرکرده رفته

فردوسی پور:ااااا کجا اقا برنامه زنده سا ای بابا تا شما بینندگان عزیز پیام های بازرگانی رو ببینید مابرمیگردیم وبا مهمان بعدی درخدمت شماییم

 

تنهای اول حامی اخر ورزش کشور شمارو به دیدن اگهی های چرت وپرت دعوت میکند


مزدک میرزایی

به نظرشمافردوسی پور به درد3ست میخوره یانه؟

1-بله

2-خیر

3-مجبوریم تحملش کنیم

4-بهترازمحتشمیانه

لطفا نظرخودرا به 3333333ارسال فرمایید

 

عادل:بله خیلی خیلی ممنون بازاین مزدک عین مردک پابرهنه پرید وسط برنامه

اما بریم نظرسنجی رو ببینیم

گزینه 1: هیچی

گزینه2 :1000000

گزینه3: 3479890989

گزینه4: 238974

 عادل:بله

خب اقای داورزنی هم درعین ناباوری گذاشتن رفتن ه وما اینجا موندیم

یکی ازداوران ارزنده کشورمون سلام خدمت شما

داور:منم سلام میکنم خدمت شماوببیندگان عزیز

عادل ممنون ماچندتافیلم داریم ازلیگ پارسال واشتباهات داوری بریم ببینیم وایرادات روشمابفرمایین

خب این بازی کاله وپیکان این صحنه دست بازیکن کاله خوردبه توراما امتیازو به کاله دادن

داور:نه اصلا به نظرم این صحنه افساید بود

عادل:جانم اقا؟افساید 

داور:بله اقا شما افساید نمیدونی چیه واقعا

عادل نمیدونم شاید تو والیبالم بودوماخبرنداشتیم

حالااین صحنه توپ روی خط قشنگ جاگرفت اما داور اوت اعلام کرد

داور:این صحنه باید ضربه ایستگاهی میگرف

عادل:من واقعادارم روانی میشم مگه تو والیبالم ضربه ایستگاهی هس وا نمیدونستم

این صحنه چی بازیکن باریچ اسانس ومتین ورامین اعتراض شدیدی به داورمیکنن وداوربهشون کارت زرد نشون میده ایا بهترنبود اخطارمیداد؟

داور:اصن بایدکارت قرمزمیدادواخراج میکرد

عادل:اقا کارت قرمزنداریم که

داور:تورو ازکدوم دشت ودهاتی اوردن که نمیدونی کارت قرمز داره

عادل بله دیگه شایدما نمیدونیم خب تموم شد

ما یه تماسی گرفتیم برقرارکردیم سلام میکنم خدمت شما

پشت تلفن:سلام علض میکنم خلدمت شما اقای فلدوسی پور

غادل ااااا  اقای عمو شمام والیبال دوس دارین مازنگ زده بودیم جناب عطایی که

عمو مگه اینجا90نیس؟

عادل نه

عمو توکه هستی این داورم هس ا داورنذال برم پتتو بریزم روابا واسه من پنالتی نمیگیری؟

عادل اقای عمو مافردا برنامه 90داریم ایشونم داوروالیبالن نه فوتبال

عمو من نمیدونم کی به تومدرک دانشگاه داده که نمیدونی این اقای......هشتن 

عادل واقعا؟

داور:اقا پس چرا بازی دوتیم الومینیوم ومس رونمیارین؟

عادل من یا روانی شدم یا من  واقعا نمیدونم خیلی خیلی ممنون من ازشما خدافظی میکنم تابرنامه بعدخدافظ

leftel

سیم کارت جدید ازشما ببیننده محترم که این عادل باموهای سیم ظرفشویی رو تحمل کردین تشکرمیکند

 

دوستای گلم ببخشید که عین اولی خوب نیس امیدوارم دوس داشته باشین

من به مدت یه هفته نیستم ومیرم مسافرت

اما شمانامردی نکنیدا بیاید کامنت بذارین 

نیام ببینم 2تا کامنت بیشترنیس که ازدستتون حسابی دلخورمیشم

فدای شما ودوستدارهمیشگی شما عطیه

زهراجونم تاوقتی من نیستم اگه کاری نداشته باشه هستش 



[ 31 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 17:48 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 350207
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ