!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 تیم ملی ب بر جوانان پیروز شد

تیم ملی والیبال ب کشورمان که خود را برای بازی های کشورهای اسلامی آماده می کند در دیدار دوستانه و تدارکاتی موفق به شکست تیم ملی والیبال جوانان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های والیبال ملی ب و جوانان کشورمان عصر امروز شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم ملی ب والیبال کشورمان در این دیدار تداکارتی سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند.
سپس با موافقت سرمربیان دو تیم، ملی پوشان جوان و تیم ب دو ست دیگر با هم بازی کردند که در ست نخست شاگران فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی جوانان 25 بر 15 به پیروزی رسیدند و در ست دوم یا پنجم بازی تیم ملی ب 15 بر 12 حریف تدارکاتی خود را شکست داد تا در مجموع امتیاز چهار ست این بازی را از آن خود کند.
قضاوت این دیدار دوستانه را علیرضا قریب و وحید پورکاشیان بر عهده داشتند. محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال نیز از تماشاگران این دیدار تدارکاتی بود.
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان که از 31 مردادماه به میزبانی ترکیه آغاز خواهد شد، آماده می کند.
تیم ملی والیبال ب کشورمان نیز خود را برای  حضور شایسته در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که از دوم تا نهم مهرماه در اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.

اینم عسکاش

 

تیم زیر23سالم بردن جوانان رو اینم عسکاش

 

 

 

فعلاخدافس



[ 28 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 1:15 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 350212
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ