!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

  
حمزه زرینی یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی والیبال که در این دو بازی حضور داشت، در گفت
و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا ابراز امیدواری کرد که تیم ملیوالیبال در بازیبعدی خود مقابل صربستان نمایش بهتری از خود ارائه دهد. 

 
*بازی مقابل روسیه چطور بود؟
در بازی اول فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود و بچه ها که تجربه کمی در این رقابت ها داشتند و اولین بار بود حضور در لیگ جهانی را تجربه می کردند، با استرس بازی می کردند که این شرایط کمی کار را برای ما سخت کرده بود و به علت اشتباهات فردی بازی را به تیم روسیه واگذار کردیم. در بازی دوم هم بازی بهتری را انجام دادیم اما با این حال تیم روسیه قدرتمند بود و بچه های ما با وجود تلاش نتوانستند برابر این تیم به پیروزی برسند.

*البته در بازی دوم یک ست از آنها گرفتید؟ 
بدون اغراق می گویم که می توانستیم 2 ست دیگر هم بگیریم و برنده بازی شویم. به اعتقاد من ما بازی به بازی بهتر می شویم و اگر اشتباهات خود را تکرار نکنیم، می توانیم نتایج بهتری بگیریم اما اگر باز هم اشتباهات بازی با روسیه را تکرار کنیم، نتیجه ای جز شکست پیش رویمان نخواهد بود.

*از بازی عملکرد خودت در این دو بازی راضی بودی؟ 
در بازی اول خوب بودم و در آیتم ها موثر ظاهر شدم اما در بازی دوم چندان از خودم راضی نبودم، به خصوص در اسپک ها که ضعیف عمل کردم.

*کم بازی کردن تو دلیل خاصی داشت؟ 
من 7 و 8 سال است که در تیم ملی هستم و به بازی در این تیم افتخار می کنم. مهم نیست که کم بازی می کنم یا زیاد و ذخیره بودن هم برای من در تیم ملی یک افتخار است. من در بازی اول مقابل روسیه ذخیره بودم اما در بازی دوم به عنوان بازیکن فیکس به بازی رفتم.

*به نظر می رسد که شرایط روحی مناسبی نداشتی؟
نه مشکل خاصی وجود نداشت و ما با آمادگی بالایی به روسیه رفتیم اما به علت فشار بالای بازی و تجربه نداشتن در لیگ جهانی نتوانستیم در این دو بازی به پیروزی برسیم. من هم شرایطی مانند سایر بچه ها داشتم و در کل به نظرم نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم موفق عمل کنیم.

*گفته می شد به علت ندادن بازوبند کاپیتانی تیم ملی والیبال به تو، از این موضوع ناراحت هستی؟
اصلاً این موضوع صحت ندارد و من برای اولین بار است که این موضوع را می شنوم! من نیازی به بازوبند کاپیتانی تیم ملی ندارم و اگر هم این مسئولیت را به من می سپردند، قبول نمی کردم!

*ولاسکو از عملکرد بازیکنان راضی بود؟
ولاسکو یک مربی کاملاً واقع بین است و شرایط را درک می کند. او مدت زیادی است که با تیم ما کار می کند و با توانایی شاگردان خودش آشنایی دارد و می داند که ما از تمام توان خود برای موفقیت استفاده می کنیم. مهم این است که ما از شکست ها درس بگیریم و از آن برای پیروزی در دیدارهای آینده استفاده کنیم.

*بازی های آینده تیم ملی در لیگ جهانی را چطور می بینی؟ 
تیم ما برای اولین بار است که در لیگ جهانی حضور پیدا می کند و در گروه بسیار سختی در کنار قدرت های بزرگ والیبال جهان مانند روسیه، ایتالیا، کوبا و صربستان قرار گرفته ایم که رقابت آنها بسیار سخت است اما ما همه تلاشمان را می کنیم تا برابر آنها نمایش خوبی داشته باشیم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. حالا هم به موفقیت در روز آینده مقابل صربستان فکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی برابر این تیم بدست آوریم.



[ 25 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:7 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ