!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 به گزارش گل برتر gol.ir  در این میان سهم دو تیم باریج اسانس کاشان و متین ورامین در جذب بازیکنان مطرح کشور، بیشتر از سایر تیم های فصل پیش بود این دو تیم تقریبا تازه وارد به لیگ برتر با تغییراتی که داشته اند با هدف کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با یکدیگر داشته که پایان بازی های این فصل نشان خواهد داد، کدامیک از آنها با تدبیرتر عمل کرده اند؟

نکته جالب اینکه در رقابت میان دو تیم رد پای استاد (مصطفی کارخانه) و شاگرد (احسن شیرکوند) دیده می شود که روز و روزگاری با هم در ترکیب تیم های مختلف باشگاهی بازی می کرده اند و حالا دست روزگار آنها را به نوعی ناخواسته روبروی هم قرار داده است.

هر چند تلاش های شیرکوند برای بازگرداندن دوباره کارخانه به تیم متین نایب قهرمان فصل پیش موثر نیفتاد و عاقبت خودش مجبور شد که با توجه به رفتن سرمربی فصل پیش ورامینی ها آستین همت را بالا زده و تیمی را ببندد که حداقل بتواند توانایی تکرار مقام سال قبل را داشته باشد.

لیبروی فصل پیش شهرداری ارومیه و سابق تیم ملی نیز با وجود نداشتن تجربه قبلی در بستن تیم نشان داده که کمتر از استاد خود نیست و توانسته با چهره های شاخصی چون محمد موسوی، شهرام محمودی و سعید معروف به توافق  برسد و حتی نیکولوف ملی پوش بلغاری را هم دوباره راضی به بازی در این تیم کند. متینی ها ضمن حفظ برخی از بازیکنان فصل پیش خود مثل میرزاجانپور، مصطفی شریفات و .... حتی قصد دارند برای نیمکت خود هم یک مربی بزرگ خارجی را استخدام کنند.

کارخانه در تور کاشانی ها

در میان تیم های لیگ برتری باریج اسانس کاشان نخستین تیمی بود که ابتدا با کنار گذاشتن حسین معدنی و جذب مصطفی کارخانه سرمربی فصل پیش متین ورامین خبر ساز شد . پدیده دو فصل پیش لیگ برتر پس از به توافق رسیدن با کارخانه به سراغ بازیکنانی چون علیرضا نادی ، آرمین تشکری ، فرهاد قائمی ومهدی مهدوی رفت و با داشتن امیر غفور و و چند بازیکن خوب فصل پیش خود مثل ناصر رحیمی و وعده جذب فرهاد ظریف عملا آغازگر رقابت های امسال شد .

سکوت مدعیان قدیمی و حرکت چراغ خاموش پیکان

در شرایطی که از جمع مدعیان قدیمی تیم های شهرداری ارومیه و پیشگامان یزد و سایپا وضعیتی نامشخص داشته اند و کاله هم رسما اعلام کرد که نمی خواهد در این فصل تیمی در اندازه ای قهرمانی تدارک ببیند ، تنها تیم باسابقه و پر عنوان پیکان بود که خیلی آرام و بی سرو صدا تیم این فصل خود را با نگاه ترمیمی به موقع با خروج یکی دو بازیکن و اضافه کردن یکی دو بازیکن جدید بست و کمتر نگاهی به دیگر فعل و انفعالات بوقوع پیوسته در نقل و انتقالات داشت.

پیمان اکبری ضمن حفظ امیرحسینی، بهزاد حیدرشاهی، حسام بخششی، جواد محمدی نژاد، آرش کشاورزی، رحمان داودی از تیم فصل پیش با خروج ظریف و مجتبی شبان با سامان فائزی و علی حسینی به توافق رسیده است.

گفتنی است سایر مدعیان مثل کاله مازندران قهرمان دو ساله لیگ و قهرمان باشگاههای آسیا و سایپا تیم همیشه مدعی حضوری منفعلانه در نقل و انتقالات داشته اند . در این بین هم هستند بسیاری از تیم های باسابقه ای چون آلومینیوم هرمزگان ، میزان خراسان و ....و حتی تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر شهرداری زاهدان و شفق پیشگامان اردکان  که هنوز تکلیف خود را نمی دانند و با مشخص شدن تعداد تیم ها از سوی سازمان لیگ شاید ابهامات بزودی مرتفع شود .

نام تیم های ملی پوشان

سعید معروف : متین ورامین

مهدی مهدوی : باریج اسانس کاشان

عادل غلامی : کاله مازندران

محمد موسوی : متین ورامین

آرمین تشکری : باریج اسانس کاشان

علیرضا جدیدی : کاله مازندران

سامان فائزی : پیکان

امیرغفور : باریج اسانس

رحمان داودی : پیکان

علیرضا مباشری : میزان خراسان

شهرام محمودی : متین ورامین

فرهاد ظریف : کاله

پوریا فیاضی : در صورت داشتن رضایت نامه ( کاله ) یا سایپا

حمزه زرینی : کاله مازندران

بچه ها مگه داوودی قراردادنبسته بودبا میزان؟
مگه مباشری نرفته بودمیزان؟
من که گیج شدم
ولی جونمی جووووووووووووووووووووووووووون 
سامان اومدپیکان


 



[ 8 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 14:29 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 350204
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ