!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

ایسنا

 

سفر کربلا هدیه بسیج ورزش به تیم ملی والیبال

بسیج ورزش کشور در همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد در قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان یک سفر کربلا به بازیکنان  و کادر فنی این تیم هدیه داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران حامی ملت مظلوم فلسطین "جوانمرد" شب گذشته (یکشنبه شب) در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد که یکی از برنامه های آن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان بود.
 در این مراسم که با حضور سردار نقدی رییس سازمان بسیج ورزش کشور، مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، مجید زین العابدین رئیس شبکه سوم سیما، معاونان وزارت ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی، مسوولان کمیته ملی المپیک، ورزشکاران ملی پوش رشته های مختلف و جمعی از مسوولان کشوربرگزار شد، از ملی پوشان والیبال ایران نیز برای حضور شایسته در لیگ جهانی والیبال سال 2013 با اهدای یک سفر به کربلا معلی تقدیر و تشکر شد.
در ادامه این مراسم نیز از اشکان قلی کیانی(کشتی فرنگی ) ،جواد محجوب (جودو )،امیر قاسمی نژاد (جودو)،بهزاد وحدانی (جودو )سعید ملائی (جودو)،قاسم نوری زاده (جودو )،کمال علی خواه (رزمی )علیرضا ادهمی (شمشیر بازی )،امیر رضا کنعانی (شمشیر بازی )بهداد مرادی (شمشیر بازی )مهدی بهادری (تکواندو ) ،سعید کروندی (تکواندو)و حسین حضرتی ووشو که از ملت مظلوم فلسطین در میادین ورزشی حمایت کردند، تقدیر شد.


بچه ها ما واقعاشرمنده ایم یه سری ازبیماران روانی وکم جنبه هایی همیشه حضوردارن تووبلاگا

ما صبح رفتیم دیدیم تونظرسنجی امار ارای موسوی 15تاست نیم ساعت بعداومدیم دیدیم شده95تا ومیدونیم کارچه روانی هستش این کار

بنابراین باعرض پوزش نظرسنجی رودوباره ازنومیذاریم

 



[ 7 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 13:59 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 350223
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ