!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

تنهاي تنها

علي ،  دل خسته و رنجور ، تنهاي  تنها ، در مسجد است . و چه دلتنگي  عظيمي است ، دوري علي  و پسر عمش ، محمد مصطفي . مسجد شلوغ است . ولي اينان كجا مي فهمند ، سرخي داغ فراق علي را ، به محراب مي رود . دستها را بالا مي آورد و طلب  صبر ميكند .

از بيرون مسجد ، صدائي به گوش مي رسد و اين چه صدائي است كه اينگونه علي را بي تاب كرده است . اين صداي گريه حسنين است . سراسيمه از مسجد بيرون مي ايد و آن دو دردانه زهرا را به آغوش مي كشد .

علي، مي خواهد علت گريه و هراسشان را بپرسد ، اما نواي مادر مادر حسنين ، آنچنان قرار از دل علي مي ربايد، كه گوئي روحش از اسارت فقس تن رها مي شود . از حال مي رود و روي زمين مي افتد .

آرزو مي كند كه حتي يك لحظه ، بي فاطمه ،  در اين دنياي پر فتنه ، نفس نكشد . ولي او بايد بماند . تنهاي  تنها ، با اين همه غربت و درد . و نه تنها بماند ، بلكه سالها سكوت كند و دم بر نياورد.

زيرا كه سكوت ، سفارش پيامبر  بود به علي و چه سخت است سكوت ، ديدن و گذشتن ، براي فاتح خيبر و شير خدا ، و چه درد آور است استخوان در گلو نگه داشتن و درد دل  با چاههاي صبور مدينه ، گفتن .

و حال ، سالها گذشته است  و ما هنوز به انتظار گرفتن انتقام خون  ياس كبود مدينه ، آمدن فرزند زهرا را آرزو مي كنيم .

 

 
 
 

 




[ 6 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 21:18 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 350225
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ