!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

ولاسکو 26 بازیکن را دعوت کرد

خولیو ولاسکو 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو از 26 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرد.
بر این اساس 14 بازیکن به نام های سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی به تیم ملی الف و 12 بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی و آرش کمالوند را به تیم ملی ب دعوت شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی الف و ب افزود: تمرینات بازیکنان دو تیم در کنار یکدیگر خواهد بود. البته اگر کشورهای روسیه و بلغارستان به زمان پیشنهادی ما برای دیدارهای دوستانه پاسخ مثبت بدهند، تیم ملی در بین این اردو راهی این کشورها نیز خواهد شد.
خوش خبر در ادامه به سه رویداد مهم پیش روی تیم ملی والیبال در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهریورماه مسابقات انتخابی جهان در چهار گروه آسیا برگزار خواهد شد. در یکی از این گروه ها تیم های بحرین، پاکستان، اندونزی و ایران از 19 تا 21 شهریور در تهران به مصاف یکدیگر می روند که قهرمان این گروه مجوز حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2014 را به دست می آورد.
وی از هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در دبی برگزار خواهد شد به عنوان دیگر رویداد مهم سال جاری نام برد و گفت: تیم ملی والیبال ایران که عنوان قهرمانی در دوره گذشته این رقابت ها را پرونده کاری خود دارد، کار بسیار سختی در این دوره از مسابقات برای حفظ مقام قهرمانی خواهد داشت. به یقین تمامی تیم های مدعی در آسیا برای شکست ایران با تمام توان به میدان می آیند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: اگر تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب مجدد عنوان قهرمانی در آسیا شود، آبان ماه باید در مسابقات بین قاره ای ژاپن شرکت کند که این رقابت ها سومین رویداد مهم تیم ملی والیبال در سال جاری خواهد شد. البته اگر ژاپن قهرمان شود تیم دوم آسیا مجوز حضور در این رقابت ها را به دست می آورد.
وی در پایان تاکید کرد: خولیو ولاسکو بازیکنان ایران در لیگ جهانی و بازیکنان آینده دار را به اردوی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است که ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات پیش رو حتما تلفیقی از آنان خواهد بود.


 خبرگزاری ایسنا

تواین بامباشری مصاحبه کردن دوس داشتین برین بخونین

موسویم مصاحبه کرده


 صعود دو پله ای ایران در رده بندی جهانی والیبال

رده بندی جدید والیبال جهان اعلام شد و تیم ملی والیبال مردان ایران با دو پله صعود به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
به گزارش روبط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران پس از حضور شایسته در لیگ جهانی و بدست اوردن  عنوان نهمی این رقابت ها در اولین دوره حضور خود و کسب 10 امتیاز در رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا،با دو پله صعود  در رده بندی جدید با 68 امتیاز در مکان دوازدهم جهان ایستاد. استرالیا دیگر نماینده قاره آسیا نیز با همین امتیاز در رده دوازدهم جهان قرار دارد.
تیم های چین و ژاپن از قاره آسیا نیز به ترتیب با 53 و 47 امتیاز در جایگاه های شانزده و نوزده جهان قرار گرفتند.
در این رده بندی تیم ملی والیبال برزیل (نایب قهرمان لیگ جهانی) با 345 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم های روسیه قهرمان لیگ جهانی 2013 و المپیک 2012 با 330 امتیاز و ایتالیا دارنده عنوان سوم لیگ جهانی امسال با 286 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
تیم های لهستان، ایالات متحده و کوبا به ترتیب با 195، 179 و 179 امتیاز در رتبه های چهارم تا ششم این رده بندی قرار دارند که در شش تیم اول تا ششم رده بندی جدید تنها کوبا یک پله صعود در این رده بندی داشته است.
در بین 30 تیم اول این رده بندی کانادا با 75 امتیاز و هفت پله صعود بیشترین صعود را داشته و در رتبه یازدهم قرار گرفت. فرانسه نیز با کسب 50 امتیاز در رده بندی جدید سه پله تنزول جایگاه داشته است و در رتبه هجدهم جای دارد.
فهرست20 تیم برتر رده بندی جدید فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) به قرار زیر است:
1-برزیل 345 امتیاز 
2-روسیه 330 امتیاز 
3-ایتالیا 286 امتیاز 
4-لهستان 195 امتیاز
5-ایالات متحده 179 امتیاز
5-کوبا 179 امتیاز 
7-صربستان 177 امتیاز
8-آرژانتین 171 امتیاز  
9-بلغارستان 165 امتیاز 
10-آلمان 112 امتیاز 
11-کانادا 75 امتیاز
12-   استرالیا 68 امتیاز 
12-ایران 68 امتیاز
14-مصر 63 امتیاز
15-تونس 62 امتیاز
16-چین 53 امتیاز
16- کامرون 53 امتیاز
18-فرانسه 50 امتیاز
19-ژاپن 47 امتیاز
20- ونزوئلا 45 امتیاز



[ 30 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 21:42 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ