!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 خبرگزاری ایسنا

واین مصاحبه زرینی وداوودی وخوشخبره حتمابخونیدراجبه سیبیلای حمزه م حرف زدن

خبرگزاری فارس

تواین مصاحبه معروف وموسوی وزرینی حتمابخونید

خبرگزاری ایسنا

اینم مصاحبه های محمودی.غلامی وتشکری هستش

 

اینم لینک مصاحبه ظریف و خانوادش در خبر آنلاین، خیلی خوبه مخصوصا عکساش

 

مصاحبه موسوی

توروزنامه گل مصاحبه کرده


اینم برنامه ماه عسله که میزبان موسوی ومعروف وظریف به همراه خونواده هاشون بودن

 دانلود

اینم پشت صحنه ش

پشت صحنه ماه عسل

مر30از دهکده والی


تیم ملی زیر ۲۳سال به قزاقستان می‌رود/ اکبری به دنبال غفور و فیاضی
 
 خبرگزاری ایمنا: سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران درصدد است امیر غفور و پوریا فیاضی بازیکنان فعلی تیم ملی بزرگسالان را به ترکیب این تیم اضافه کند.
 
 به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان برزیل، در تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت می کند. مسابقات والیبال جام ریاست جمهوری قزاقستان از دوم شهریورماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد که هشت تیم از جمله تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران اول شهریورماه عازم این کشور خواهد شد. سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان در خصوص حضور ایران در این رقابت ها گفت: حضور در جام ریاست جمهوری قزاقستان از دو نظر برای تیم ما اهمیت دارد. نخست اینکه کمک به شناسائی توانایی های بازیکنان در شرایط مسابقه و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف آنان می کند. پیمان اکبری با بیان اینکه تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با ۱۲ بازیکن در این رقابت ها حضور خواهد یافت، خاطر نشان کرد: هماهنگ شدن ۱۲ بازیکن انتخابی در شرایط مسابقه از دیگر موضوعات مهم و هدف اعزام تیم به قزاقستان است که اگر برخی بازیکنان توانایی هماهنگ شدن با تیم را ندارند، با نفرات جایگزین عوض شوند. وی در باره برنامه های آماده سازی تیم ملی زیر ۲۳ سال برای رقابت های جهانی برزیل، گفت: تیم ملی زیر ۲۳ سال به صورت مداوم تمرین دارد و اینگونه نیست که تمرینات آنان مرحله بندی شده باشد. در حال حاضر ۱۸ بازیکن از جمله سه بازیکن جدید رضا قرا، سامان فائزی و شهاب احمدی در این اردو حضور دارند که ۱۲ نفر آنان به قزاقستان اعزام خواهند شد. سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در ادامه افزود: تمرینات آماده سازی تیم ما به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت ادامه دارد که هر ۹ روز استراحت آن به دو روز افزایش می یابد. بازیکنان زیر نظر کادر فنی هر روز دو جلسه تمرین برگزار می کنند که هر جلسه آن حدود سه ساعت به طول می انجامد. وی در باره مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که مهرماه در برزیل برگزار خواهد شد، گفت: در این رقابت ها که بر اساس رنکینگ جهانی تیم ها از قاره های مختلف انتخاب شدند، ۱۲ تیم برتر جهان حضور دارند که از قاره آسیا تیم های ایران و استرالیا شرکت می کنند. اکبری تصریح کرد: هنوز گروه بندی و تیم های نهایی این رقابت ها مشخص نشده است، اما پیش بینی می کنیم تیم های همچون برزیل (میزبان)، آرژانتین، کوبا، روسیه، ایتالیا و حتی بلغارستان در آن حضور خواهند داشت که در این رشته ورزشی تیم های مطرح و قدرتمندی در جهان هستند. وی در پایان به امکان حضور دو بازیکن دیگر در تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان اشاره کرد و گفت: پوریا فیاضی و امیر غفور از نظر سنی شرایط حضور در تیم زیر ۲۳ سال را دارند که در پست امیر غفور (پشت خط زن) تیم ملی والیبال بازیکن مازاد ندارد، اما در پست فیاضی (دریافت کننده قدرتی) تیم ملی شش بازیکن در اختیار دارد که می تواند فیاضی را به ما بدهد. این موضوع را با فدراسیون در میان گذاشتیم و قرار است بعد از آمدن خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال، در باره این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام شود.

 خبرگزاری ورزش والیبال : شمارش معکوس برای ثبت نام و تسویه حساب تیم های لیگ برتر والیبال شروع شده است. 

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود آنکه فقط دو روز به پایان مهلت تسویه حساب و اعلام آمادگی رسمی تیم ها حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور باقی مانده است اما هنوز برخی تیم ها نسبت به تسویه حساب بدهی های فصل گذشته خود اقدامات لازم را انجام نداده اند. 

از میان 12 تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر فصل گذشته، تاکنون تیم های سایپا، پیکان، آلومینیوم المهدی بندر عباس و شهرداری تبریز به طور کامل بدهی های خود را با سازمان لیگ فدراسیون والیبال تسویه نکرده اند. 

اه میگم چرا پیکان بازیکن نگرفته بچه ها خبر بداینکه احتمال پیوستن رحمان داوودی.امیرحسینی ومجتبی شبان به میزان خراسان زیاده اینجوری که نمیشه

دیدم اصن نقل وانتقالات توپیکان نیس بازیکنای خوبم به احتمال زیاد میرن

خب بدبخت پیکان که خصوصی نیس مثه متین وکاله پولدارنیستن دیگه



[ 29 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 23:36 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 350212
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ