!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

ظریف:صربستان را می شناسیم

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان اینکه ملی پوشان از نمایش خود برابر روسیه راضی نبودند تاکید کرد: شناخت کافی از صربستان داریم و برای ارائه بهترین نمایش خود به مصاف این تیم می‌رویم.

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شرایط کلی بازی با روسیه راضی کننده بود ولی خود بازیکنان از بازی راضی نیستیم و می‌توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. شرایط بازی و استرس و فشار نخستین بازی در لیگ جهانی موجب شد به صورت طبیعی نتوانیم تمام توانایی‌های خود را در زمین پیاده کنیم. بازی برابر قهرمان المپیک برای هر تیمی سخت است با این حال تلاش کردیم تا بازی آبرومندانه‌ای مقابل روس‌ها داشته باشیم.

وی افزود: ما خیلی خوب سرویس زدیم. در والیبال جدید گفته می‌شود توپ بیرون خط یک سوم برسد یعنی سرویس خوب ارسال شده است. اما روس‌ها با توجه به قد و قامت بلند خود از ارتفاع بالاتری اسپک می‌زدند و دفاع آن بسیار دشوار می‌شد. تاکتیک تیمی ایران خوب بود اما آنها از نظر تجربه و و توانایی مهره‌هایشان موفق‌تر بودند. بازیکنانی داشتند که توپ‌های سخت را هم به امتیاز تبدیل می‌کردند.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت تکنیک دریافت گفت: تنها چیزی که می‌تواند به دریافت کننده‌های ما کمک کند این است که مقابل این چنین تیم‌هایی زیاد بازی کنند. به هر حال ما در لیگ برتر ایران چنین سرویس‌هایی نداریم. دریافت کننده‌های ما خیلی با سرویس‌هایی که روس‌ها می‌زدند آشنا نبودند و تمرین زیادی روی آن نداشتند. باید بازی‌های زیادی با تیم‌های بزرگ انجام دهیم و خصوصیات تدافعی و تهاجمی تیم‌های مختلف را بشناسیم. باید شناخت کافی داشته باشیم تا بدانیم چه زمانی سرویسی را محکم می‌زنند و چه زمانی سرویس‌های ساده ارسال می‌کنند. باید در شرایط مسابقه پیشرفت کنیم.

ظریف با اشاره به پیگیری تمرینات در تهران و وضعیت روحی تیم خاطرنشان کرد: مردم از ما راضی بودند اما باید اعتراف کنم که هیچ یک از ملی پوشان آن طور که خودشان دوست داشتند بازی نکردند. شرایط ما هر روز بهتر می‌شود. از نظر روحی و روانی هم هیچ مشکلی نداریم. به هر حال به قهرمان المپیک و تیمی باختیم که کسی انتظار برد نداشت.

وی درباره بازی ایران و صربستان به ایسنا گفت: صربستان دو سال قبل قهرمان اروپا بوده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان است. حالا در هفته نخست لیگ جهانی کوبا را هم شکست داده است. همه تیم‌هایی که در لیگ جهانی با آنها بازی می‌کنیم حرفه‌ای و قدرتمند هستند. هفته آینده با صربستان در تهران بازی داریم. تیم‌های بزرگ نظیر صربستان به بازی مقابل سیل عظیمی از هواداران عادت دارند و فکر نمی‌کنم از این بابت به مشکلی بخورند. ممکن است که تیم‌های آسیایی در تهران و مقابل 12 هزار تماشاگر غافل گیر شوند ولی بعید می‌دانم تیم‌های بزرگ به چنین جوی آشنا نباشند.

ظریف ادامه داد: انگیزه ما هم برای موفقیت در این مسابقات زیاد است. خوب تمرین کردیم و به دنبال نمایش خوب در هر مسابقه هستیم. شناخت کاملی از تیم صربستان داریم. همه بازیکنان آن‌ها را می شناسیم. پشت خط زن آنها بازیکن بسیار جوانی است و سال قبل هم در انتخابی المپیک برابر ما بازی کرد. هنوز آنالیز این بازی را انجام ندادیم اما مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان برای پیروزی تلاش کنیم. خوب می‌دانم مردم عزیز، ما را تنها نمی‌گذارند و سالن 12هزار نفری پر می‌شود. فقط می‌خواهم بازی خوبی برابر آن‌ها به نمایش بگذاریم



[ 24 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:25 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 350207
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ