!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

حمزه زرینی: با تمام قدرت برابر آلمان بازی می‌کنیم 

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال استقبال و حمایت مردم از تیم ملی را باعث بالا رفتن انگیزه والیبالیست‌ها دانست.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمزه زرینی پس از بازگشت تیم ملی والیبال به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ملی برابر ایتالیا و کوبا عملکرد خوبی داشت. تمام نفرات با جان و دل مبارزه می‌کردند و نتیجه‌ گرفتند. کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم برابر ایتالیا به پیروزی برسیم، اما این اتفاق افتاد. از این بابت خیلی خوشحال هستم. اخباری که از ایران می‌شنیدیم رضایت مردم را در خود داشت و این برایمان ارزشمند بود.

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال با اشاره به عملکرد خودش در مسابقات نیز، گفت: سعی کردم به عنوان یک عضو کوچک از تیم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. بازی‌ها بسیار سخت و فشار کار بالا بود. می‌دانم کمی نوسان در عملکردم بود ، اما هر زمان که وارد میدان می شدم هدفم تلاش برای برد ایران بود.

 

زرینی در ادامه گفت: استقبال مردم برایمان ارزشمند است. بچه‌ها پرواز چند ساعته را فراموش کرده‌اند و انگیزه گرفتند. مطمئن باشید حالا که این مردم و دعای خیرشان به همراه ما است با قدرت‌تر از همیشه به مصاف حریفان می‌رویم. مطمئن باشید با تمام قدرت برابر آلمان بازی خواهیم کرد و چیزی جز برد نمی‌خواهیم.

 

او در پایان به خبرنگاران گفت: فراموش نکنیم آلمان شانس صعود به مرحله بعدی لیگ جهانی را دارد و برای برد به ایران آمده است. آنها با تمام قدرت می‌جنگند و امتیاز می خواهند، اما مطمئن باشیم ما در خانه خودمان اجازه نمی‌دهیم کار آسانی داشته باشند. تمام بچه ها با جان و دل مبارزه خواهند کرد تا دوباره هموطنان ما شاد شوند

محمد موسوی: با حمایت هواداران به مصاف آلمان می‌رویم 

 

بهترنی مدافع لیگ جهانی گفت: بازی با آلمان دشوار است اما با حمایت هوادارانمان برای برد به مصاف این تیم می‌رویم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد موسوی پس از بازگشت تیم ملی والیبال به ایران در جمع خبرنگاران به بازی دشوار پیش روی تیم ملی برابر آلمان اشاره کرد و گفت: بازی دشواری برابر آلمان داریم. حریف ما قدرتمند است و برای صعود می‌جنگد. آنها در این مدت به نقطه‌ی ایده‌ال خود رسیده‌اند و حالا در تهران نیز می‌جنگد. مطمئنا کار دشواری خواهیم داشت. حریف از نظر بدنی نیز آماده است و با توجه به بازی‌های ما با شناخت کامل برابرمان به میدان خواهند آمد.

 

بهترین مدافع جهان با اشاره به دشواری مسابقه گفت: با اینکه می‌دانیم کارمان دشوار است اما آماده‌ی نبرد هستیم. منتظر حمایت پرشور مردم هستیم و می‌خواهیم دوباره برای هموطنانمان کاری کنیم تا خوشحال شوند. خدا را شکر در این مدت شنیده‌ایم که پیروزی برابر کوبا مردم را خوشحال کرد و امیدوارم در آخرین مسابقه نیز جشن پیروزی را با خود والیبال‌دوستان برپا کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید برابر ایتالیا و کوبا برنده شوید، بیان کرد: بازی با ایتالیا سخت بود و تنها می‌خواستیم نمایش راضی‌کننده داشته باشیم اما برابر کوبا تنها به برد فکر می‌کردیم.

 

موسوی در پایان گفت: استقبال مردم از تیم ملی با این‌که پرواز تاخیر داشت روحیه بچه‌ها را افزایش داد. هدف همیشگی ما در تیم ملی سربلندی ایران و ایرانی است و خوشحالم در این مدت کنار تیم بودم تا جایی که توانستم به کشورم خدمت کردم.

شهرام محمودی: به آلمان اجازه امتیاز گرفتن نمی‌دهیم

 

ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است آلمانی‌ها در تهران امتیاز می‌خواهند تا به مرحله بعدی لیگ جهانی صعود کنند، اما تیم ملی ایران این اجازه را نخواهد داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهرام محمودی پس از بازگشت تیم ملی والیبال به ایران ، اظهار کرد: پرواز طولانی و خسته کننده‌ای داشتیم وحالا باید از امروز برای نبرد برابر آلمان آماده شویم. آلمانی‌ها هماهنگ هستند و به اوج خود رسیده‌اند، حالا نیز شانس صعود دارند و در تهران هر چه دارند رو می‌کنند. این فضا کار ما را دشوار می‌کند، اما انگیزه تیم بالاست. پس از دو پیروزی برابر کوبا بچه‌ها اعتماد به نفس بالایی به دست آوردند و مطمئنا برای آلمان نمایش خوبی خواهند داشت.

 

او ادامه داد: مردم از عملکرد والیبال در برابر کوبا و ایتالیا راضی هستند و امیدوارم در برابر آلمان ما را تنها نگذارند. بازی بسیار دشوار است و باید برابر این تیم بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم تا روند موفقیت ما ادامه داشته باشد.

 

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: در لیگ جهانی تجربه بزرگی به دست آوریم. در هر بازی یاد گرفتیم و سعی کردیم پیشرفت کنیم. خدا را شکر در این مدت نیز بهتر و بهتر شدیم و نتایج خوبی گرفتیم. حالا هم فرصت کمی برای آمادگی داریم و باید از همین زمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

محمودی در پاسخ به این سوال که تاخیرهای پرواز برای تیم خوب نبود. آیا بهتر نبود شرایط سفر راحت‌تر فراهم می‌شد؟ بیان کرد: لیگ جهانی شرایط یکسانی برای همه دارد. ما دیدیم که برای مهیا شدن این شرایط تلاش شد. حالا هم که ما به ایران آمده‌ایم و فکر نمی‌کنم لازم باشد درباره موارد حرفی زد. هدف ما خوشحال کردن دوباره مردم با کسب پیروزی برابر آلمان است.

.


[ 19 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 13:4 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 350201
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ