!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

کاپیتان سابق کوبا: ایران نمی تواند پیروز شود

هاوانا - لیگ جهانی والیبال

اسطوره والیبال زنان کوبا معتقد است دو تیم والیبال ایران و کوبا از نظر فنی خیلی متفاوت نیستند اما بعید می دانم ایران در کوبا برنده شود.
به گزارش روایط  عمومی فدراسیون والیبال، مریانا یکی از اسطوره های والیبال زنان جهان و کاپیتان سابق تیم ملی کوبا که بار ها به قهرمانی های مختلف با این تیم دست یافته بود حالا کارمند فدراسیون این کشور است. او از نزدیک به تماشای تمرینات تیم ملی والیبال ایران نشست و به گپ و گفت با ولاسکو مربی نامدار ایرانی پرداخت.
مریانا در حاشیه تمرینات تیم ملی گفت: ایران تیم بسیار خوب است. بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. من شاهد تمرین ایرانی ها بودم. جو خیلی دوستانه و خوبی در اردو دارند. من تمرین آن ها را شاهد بودم. به هر حال ایرانی ها تیم جوانی در این مسابقات دارند. فکر نمی کنم که آن ها سطح خیلی خیلی بالایی از والیبال را نمایش دهند. اما یکی از تیم های تازه وارد به لیگ جهانی هستند و هنوز جا دارد که چیزهای جدیدی یاد بگیرند.
وی افزود: ما شاهد هستیم که ولاسکو به عنوان یکی از بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان هدایت تیم ایران را برعهدا دارد. مربیان خیلی خوبی در والیبال جهان حضور دارند که به نظرم ولاسکو یکی از بهترین آن هاست.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال زنان کوبا در پیش بینی نتیجه بازی کشورش مقابا ایران در لیگ جهانی تاکید کرد: فکر نمی کنم دو تیم از نظر فنی خیلی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. هر دو تیم خیلی جوان هسستند. در مسابقات لیگ امسال ترسی از سقوط ندارند و به دنبال کسب تجربه برای سایر تورنومنت ها بازی می کنند. با این وجود فکر نمی کنم ایرانی ها در کوبا موفق به پیروزی شوند. اما شاید بتوانند در هر بازی حداکثر در دو گیم پیروز شوند.

شیطونه میگه پاشم برم کوبا این 4تا استخوون دستو تو دهنش خورد وخاکشیرکنم وقتی دوتابازی بردیمتون کتلت تون کردیم بعدانداختیم تو ماهیتابه سرخیدیمتون میفهمید عین قهوه میمونن ازبس ذغالن 



[ 15 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 1:14 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 350213
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ