!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

چرا می گویند لباس و گرمکن بر تن تماشاگران والیبال ایران و کوبا می کنیم؟

« لباس و گرمکن بر تن تماشاگران والیبال ایران و کوبا می کنیم» این جمله به اندازه کافی مضحک هست؟ یعنی دقیقا می خواهند چه کار کنند؟ یعنی همکاران فرهنگی آقای ضرغامی لباس گرم کن که به اندازه کافی پوشیده باشد، می برند دم استادیوم و بین تماشاگران تقسیم می کنند و آنها را قسم می دهند چون حرکات در والیبال سریع است و ما هم تجربه تصویربرداری و پخش چنین مسابقاتی را نداریم،لطفا این لباس ها را بپوشید،هوای گرم سالن را هم تحمل کنید که ما بتوانیم تصاویر شایسته ای به ایران ارسال کنیم

!
می بینید که حتی از «اندازه کافی» هم بیشترمضحک هست.ما البته منتقد آقای ضرغامی و شیوه اداره سیما هستیم(شواهدی هم هست و چیزهایی نیز منابع قابل اعتماد نیز نشیده ام که ایشان تذکرات جدی از رهبر انقلاب گرفته اند) اما به هر حال شخصی با سابقه و تجربه آقای ضرغامی نباید چنین حرف مضحکی بزند.پس چرا او باید چنین پیشنهاد مسخره ای بدهد؟

به نظرم آقای ضرغامی دارد «کد» می دهد و باید دقت کرد که منظورش دقیقا چیست؟ وقتی در مملکت ما برای تغییر تیتراژ اخبار سیما از قم مانع تراشی می شود،این یعنی رئیس صدا و سیما همه کاره سازمان خودش نیست.البته عوامل «برون سازمانی» در مدیریت هر مجموعه ای وجود دارند،اما به نظر می رسد در مورد سیما،خیلی سنبه اش پر زور تر است.

در ادامه همین خبری که لینک کرده ایم،رئیس صدا و سیما با اشاره به اینکه از لحاظ شرعی نمی توان این صحنه ها را نشان داد،به صراحت اظهار تاسف و ناراحتی بسیار می کند که چرا نمی‌توانیم نشان دهیم که حتی این تعداد از ایرانیان با این نوع پوشش هم طرفدار ما هستند! آیا معنی اش این نیست که جناب ایشان هم از وجود چنین موانعی گلایه دارد؟!

همه چیز هم تقصیر آقای ضرغامی نیست.او رئیس تلویزیونی است که در فیلم هایش وقتی مادر و پسری یا زن و شوهری بعد از چند سال هم را می بیننید، نمی تواند بغل کردن آنها را نشان بدهد.

به نظرم آقای ضرغامی با گفتن این حرف می خواهد به زبان بی زبانی بگوید اگر می خواهید این مشکل را حل کنید باید چنین شیوه مضحکی را دنبال کنید.پس چون امکان ندارد،بهتر است کلا یا اصل مشکل را فراموش کنید یا قید پخش بازی ها را بزنید.
من از قواعد فقهی ماجرا سردرنمی آورم،اما مطمئنم به همان تعداد از آقایان علمایی که نشان دادن این تصاویر را غیر مجاز می دانند و آقای ضرغامی هم به حرف آنها استناد می کنند،هستند علمایی که نظر دیگری دارند و مسئولیت بیننده را مطرح می کنند.
.فرمایشان آقای ضرغامی را بخوانید:

«عدم حضور در بازی‌های اروپایی باعث شد ما هم با نحوه پخش این مسابقات کمتر آشنایی داشته باشیم. به هر حال تماشاچیان با فرهنگ ها و پوشش‌های مختلف در سالن حضور داشتند که این وضعیت به دلیل گرمای هوا، در سالن مسابقات در کوبا وخیم‌تر هم می‌شود. به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال
 
ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم
 
واقعادارن ابروی مارو میبرن همین کارارو میکنن که همه از ما متنفرمیشن زشتهههه به همون خدا زشته
 بابا این همه حدیث داریم خداگفته هرکسی گوش نکرد خودش بایدتاوان گناهشو پس بده
اقایان علما شما ساعت 5صبح بیدارشو برو سرسجده ت عبادتو بکن بازی والیبال میخوای چیکاربعدا نتیجه شو گوش کن شمابرو برای ما صبح نمازبخون و دعاکن به شرع وزناهم کاری نداشته باش
ماشالله بچه های تیم ملی اینقد چشم پاک ونجیبن که به جز برد به چیزه دیگه فک نمیکنن
اگه موافقین بامن تونظرات بگین 
الهی بمیرم برات ایران نازم که دارن ابرو تو  توکل جهان میبرن الهی بمیرم واست اسم پاکتو چیکارمیکنن
الهی بمیرم واسه مردم خوبم واسه والیبالیستای گلمون که کاری میکنن مردم جهان ازما بدشوننننننن بیااااااااااااااااااد

 

 


[ 14 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 14:16 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 350215
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ