!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

 غفور: سالن والیبال هاوانا خوب نیست

 
 

عضو تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی در کوبا از شرایط سالن برگزاری مسابقات انتقاد کرد.

 

امیر غفور در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: بالاخره هاوانا با ایتالیا حدود هفت ساعت اختلاف زمانی دارد. اگرچه تقریبا یکروز در سفر بودیم و خوب استراحت نکردیم اما دیشب به محض ورود خوب خوابیدیم و قدری خستگی خود را برطرف کردیم. فکر می‌کنم هنوز دو شب فرصت داریم تا کاملا به ریکاوری بپردازیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. اگر بخواهیم به خستگی‌ها فکر کنیم قطعا در عملکردمان اثر منفی خواهد گذاشت.

 

غفور تاکید کرد: باید مثبت فکر کنیم. هنوز سه روز تا بازی زمان داریم. قطعا با قدرت به مصاف حریف می‌رویم. خوشبختانه شرایط میزبانی‌ کوبایی‌ها نسبتا خوب است. با این حال هتل و غذای تیم ایران نسبت به کشور کوبا خیلی خوب است. البته وضعیت سالن زیاد خوب نیست. قدری سالن کثیف است و اصلا نور مناسبی ندارد. حتی یک رختکن هم برای تمرین تیم ملی ایران آماده نشده بود. به هر حال این شرایط برای هر دو تیم یکسان است. باید خود را تطبیق دهیم و برای موفقیت بجنگیم.

 

 

 

 

 

  کمالوند: هنوز درد پایم بهبود پیدا نکرده است

 
 

دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا از مصدومیت و درد پایش خبر داد.

 

آرش کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در هاوانا اظهار کرد: شرایط کوبا با سایر کشورها خیلی متفوت است. کشوری ساحلی است که آب و هوای خاصی دارد. اولین جلسه تمرین هم خوب بود. ان‌شاءالله برای بازی هم با آمادگی کامل ظاهر شویم.

 

وی درباره میزبانی کوبایی‌ها گفت: همه چیز خوب و عالی است. هیچ مشکلی از بابت هتل و تغذیه نداریم. ما دوبازی قبل مقابل ایتالیا خیلی خوب بودیم. همه انتظار دارند که با کوبا هم خوب کار کنیم. ان‌شاءلله این شرایط فراهم شود و حریف را شکست دهیم.

 

دریافت کننده تیم ملی درباره عمل لیزر میخچه پایش نیز خاطرنشان کرد: مشکل برطرف شده است اما هنوز درد دارم و نمی‌توانم بازی کنم. حالا باید ببینم تا فردا چه پیش می‌آید.

 

 

  غلامی: همه سرباز تیم ملی هستیم

 

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از سفر به کوبا گفت: فرقی نمی‌کند در چه شرایطی بازی می‌کنیم، همه ما سرباز تیم ملی هستیم و با تمام توان برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهیم کرد.

 

عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: مسافرت طولانی را پشت سر گذاشتیم و قدری خسته بودیم. به همین دلیل در نخستین تمرین خود در کوبا نتوانستیم خیلی آماده کار کنیم. مطمئنم که فردا بدن‌ها بیشتر با محیط تطبیق پیدا می‌کند و تمرین‌های بهتری را به نمایش می‌گذاریم.

 

وی افزود: خدارا شکر در بهترین هتل اقامت داریم. غذاها و وضعیت اسکان خیلی خوب است. برای ما فرقی نمی‌کند در چه شرایطی بازی می‌کنیم. همه ما سرباز تیم ملی هستیم هر گاه کادر فنی بخواهد با تمام وجود به میدان می‌رویم. اگر لازم باشد در مقابل کوبا به میدان بروم مطمئن باشید با تمام توان برای موفقیت ایران تلاش خواهم کرد.

 

 

 

 

 ظریف:در هاوانا توپ سنگین‌تر است! 

 
 

لیبروی تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: به دلیل آب و هوای شرجی قدری توپ سنگین‌تر می‌شود اما باید حرفه‌ای‌تر از این حرف‌ها مبارزه کنیم.

 

فرهاد ظریف در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به هاوانا اظهار کرد: معمولا در این سفرهای طولانی با اختلاف زمانی زیاد حداقل چند روز طول می‌کشد تا با آب و هوای کشور میزبان تطبیق پیدا کنیم ولی خوب ما باید خیلی حرفه‌ای‌تر از این حرف‌ها رفتار کنیم.

 

وی افزود: دیشب خواب خوبی داشتیم. اما به هر حال کار سخت است. برای ما چگونگی میزبانی و شرایط کشور کوبا مهم نیست. البته آنها میزبانی خوبی دارند. به نظرم هتل کوبا از ایتالیا خیلی بهتر است. شرایط هر طور باشد ما باید خوب کار کنیم. حالا پس از پیروزی بر ایتالیا سطح انتظارها خیلی از تیم ملی بالا رفته است.

 

لیبروی تیم ملی یادآور شد: کوبا هفته گذشته روسیه قهرمان المپیک را سه بر یک در هاوانا شکست داد. کار ساده‌ای با این تیم نداریم. ما در اولین جلسه تمرینی در کوبا خوب تمرین کردیم. اینجا هوا شرجی است و توپ قدری سنگین‌تر می شود. باید با این شرایط تطبیق پیدا کنیم و با تمام توان به مصاف کوبا برویم.

 

 

 

 

 

  داودی: برای رویارویی با کوبا آماده‌ایم

 
 

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از سفر به کوبا گفت: همه ما به خودباوری برای رویارویی با تیم قدرتمند کوبا رسیدیم و تلاش می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم.

 

رحمان داودی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به هاوانا اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی سرانجام به کوبا رسیدیم. تنها حسنی که این سفر داشت این بود که شب رسیدیم و بلافاصله به خواب رفتیم. توانستیم کمبود خواب خود را جبران کنیم. خود من خواب خوبی داشتم و مطمئن هستیم که از فردا تمرینات بهتر می شود.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره میزبانی کوبایی‌ها نیز گفت: هنوز تنها یک روز در کوبا هستیم و نمی دانم در مورد میزبانی چه باید بگویم. شرایط بد نیست. تاکنون که شرایط هتل و غذاها خوب بوده است. باید دید تا روز مسابقه چه طور برنامه ریزی می کنند.

 

دریافت کننده تیم ملی همچنین ادامه داد: انگیزه همه بازیکنان برای رویارویی با کوبا بالاست. همه ما به خودباوری برای رویارویی با تیم قدرتمند کوبا رسیدیم. تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. کار ساده ای پیش‌رو نداریم. اینجا شرایط خاصی دارد. ان‌شاءلله که کم اشتباه باشیم و بازی خوبی انجام دهیم. هر نتیجه‌ای حاصل شود ما باید خوب بازی کنیم.


[ 13 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 9:57 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 350231
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ