!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 


اولین تمرین در هاوانا/ سیچلو به جای کمالوند به میدان رفت!

هاوانا – لیگ جهانی والیبال
خوان سیچلو به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار جای خالی کمالوند را در نخستین تمرین تیم ملی والیبال در کوبا گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال از هاوانا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه به وقت محلی تمرینات خود را پیش از بازی با کوبا در سالن 15هزارنفری آزادی آغاز کردند. خولیو ولاسکو در آغاز برنامه تمرینی دقایقی را به گفتگوی صمیمی با بازیکنان اختصاص داد و به شوخی با آن‌ها پرداخت.
سپس ملی ‌پوشان دور یک نیمه زمین والیبال حلقه زدند. ولاسکو شخصا شروع به تمرین دادن کرد. او با حوصله تمرینات ریکاوری و نرمش را انجام می داد وبازیکنان به پیروی از او تمرینات را دنبال می کردند.
خوان سی چلو (مربی)، احمد مساجدی(مربی) و سیامک افروزی (پزشک) تیم نیز همراه بازیکنان به گرم کردن و انجام حرکات کششی مشغول شدند. پس از حدود 20 دقیقه سرانجام کار با توپ آغاز شد. ملی‌پوشان  دو به دو به کار با توپ مشغول بودند. تمرین دریافت و اسپک و به ویژه دفاع روی تور بخش ویژه ای از کار صبح ملی‌پوشان را تشکیل می داد. 
ولاسکو هر چند دقیقه یکبار یکی از بازیکنان را فرامی خواند و نکات فنی را به وی یادآور می شد.
پس از اینکه بازیکنان قدری با توپ کار کردند و با فضای سالن آشنا شدند؛ ولاسکو آن‌ها را به دو تیم تقسیم کرد. داودی ، غفور، تشکری، معروف، موسوی و مباشری در قالب یک تیم به میدان رفتند. در مقابل هم مهدوی ، ظریف،  محمودی، غلامی، زرینی با کمک خوان سی چلو بازی می کردند. این در حالی بود که آرش کمالوند همچنان به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال می کرد. کمالوند بعد از درمان میخچه پای خود هنوز به شرایط ایده‌آل برای تمرین امروز نرسیده بود. در عوض خوان سیچلو با حرارتی وصف نشدنی به عنوان یک دریافت کننده تمام عیار بازی می‌کرد به طوری که سایر اعضای کادر فنی به مزاح می گفتند که خوان باید در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مقابل کوبا بازی کند.
ولاسکو به دقت کار ملی‌پوشان را زیر نظر داشت. هر چند دقیقه یکبار نکات فنی را به یکی از بازیکنان گوش زد می کرد او در تمرین صبح اصلا تاکیدی روی سرویس نداشت. در عوض مساجدی و افروزی توپ های ساده‌ای را برای هر دو تیم پرتاب می کردند. با وجود اینکه تیم ملی والیبال ایران سفر سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بود اما فضای پرنشاطی بر تمرین امروز صبح تیم ملی حاکم بود.
سرانجام تمرین نوبت صبح تیم ملی والیبال پس از دو ساعت با انجام نرمش و ریکاوری به پایان رسید.
 
دکتر علی چگینی سفیر محترم ایران در کوبا به همراه حسین داوری کارشناس امور سفارت جمهوری اسلامی ایران از نزدیک تمرین نوبت صبح تیم ملی را مشاهده کردند و در آخر دیدار کوتاهی با بازیکنان و اعضا تیم داشتند.
 
تیم ملی والیبال ایران روز جمعه ساعت 20:40 دقیقه به وقت محلی (ساعت 5:10 بامداد روز شنبه به وقت تهران) در اولین دیدار به مصاف کوبا می‌رود.


 

ولاسکو: باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم

هاوانا - لیگ جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی در هاوانا تاکید کرد: باید بیاموزیم که خارج از خانه و با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه شرایط جسمانی و ساعت خواب خود را تطبیق دهیم.
خولیو ولاسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال در هاوانا اظهار کرد: بازیکنان باید یاد بگیرند که خارج از خانه و در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه ساعت خواب خود را تطبیق دهند. در نخستین جلسه تمرینی در کوبا شاهد شرایط نرمالی بودیم. ما سفر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که پس از ساعت‌ها پرواز شروع دوباره تمرینات قدری سخت باشد. اما این هم بخشی از شرایط خاص مسابقات لیگ جهانی است.
وی افزود: تمرین خوبی را در نخستین روز اقامت در کوبا پشت سر گذاشتیم. فکر می کنم فردا هم شرایط بهتر می شود. بازیکنان باید بیاموزند که بعد از سفرهای طولانی زیاد استراحت نکنند. این نیز بخشی از مسابقه است. باید بتوانیم در شرایط سخت هم تمرین خود را دنبال کنیم.

یه خبر دیگه نوجوونای گلمونم مصر رو3-1 شکست دادن ودربین8تیم برتر دنیاجای گرفتن افرین



[ 13 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 9:55 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 350201
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ