!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام بچه ها ما اومدیم بازم معذرت بابت اون مشکل نظرات ما اومدیم با یه نظرسنجیه دیگه ودرخدمت شماییم

بریم سراغ سوال

سوال:نظرشمادرباره دخترایتالیایی که اومده بودسرتمرین تون چیه؟

معروف:دخترخوبی بودولی هنو بچه بود دخترسنگین و باوقاری بود

موسوی:اگه لیگ جهانی نبودشماره شو میگرفتم بعدمیزنگیدم فارسی حرف میزدم نمیفهمید هرهربهش میخندیدم

زرینی:بهتره من حرف نزنم مثه این که شماواقعا میخواید منوبدبخت کنیدا

غفور:اصن اسمشم نیارمن جوشی میشم دختره بی ادب یه ذره متانت نداش

کشاورزی:کدوم دختره؟ای وای چه چیزی رواز دست دادم

محمودی:ولم کنیدتوروخدا الانه که سوگندبره مهریه شوبذاره اجرا

مباشری:نه دیگه من بایدبرم با توپ بکوبونم توصورتش باز مزاحم شده؟

غلامی:من که نبودم بچه ها تعریف کردن فک کنم جاسوی زایتسف بوده ایرانیارو بد نام کنه

کمالوند:چی؟کی؟اون محمدقراربود یه کیس ایتالیایی واسه من جورکنه واسه کامپیوترم چی شدپس؟

قرا:دماغش قلمی بود؟عملی بوده خوبه

ظریف:عزیزم دارم باترمه صحبت میکنم اره بابا خوبی؟

داوودی:هرهرهر من که دیدمش ازخنده غش کردم هی به من میگف رحمت به جای رحمان

مهدوی:بهتون میگم قول بدین به هستی چیزی نگیدا

فیاضی:وای من که ندیدم بحثو دیگه بازنکنید وای مهتا با ماهیتابه اومده دنبالم

تشکری:هان؟چه سوالاسختی مگه کنکوره یه خرده اسونتربپرس

قائمی:من میخوام برم کوباااااااااااا

خوب بچه های ودوستان عزیزتموم شد

لطفا لطفا نظربذاریدممنون

 



[ 12 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 12:15 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 350204
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ