!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 

گزارش افروزی از وضعیت قائمی

هاوانا – لیگ جهانی والیبال
سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی که در این روزها با انواع مصدومیت های بازیکنان دست و پنجه نرم می کند و در این سفر زحمات زیادی را متقبل شده است، در خصوص وضعیت درمان فرهاد قادمی گفت: ما فرهاد را رها نکردیم و به طور دقیق به معالجه وی در تهران پرداخته ایم. وضعیت قائمی پس از تشخیص اولیه به محض ورود به تهران برای انجام معاینات تخصصی تر به یک متخصص ارجاع داده شد و با تایید مراحل درمان، انجام فیزیوتراپی توصیه و به علت اینکه من همراه با تیم ملی در کوبا هستم با در خواست من از دوست و همکار خوبم علی فرهادی که سالهای پیش دکتر و فیزیتوتراپ تیم ملی بوده و در حال حاضر بسیاری از بازیکنان والیبال زیر نظر وی در حال معالجه هستند، مرحمت فرمود و انجام مراحل درمان فرهاد قائمی را در تهران تقبل کرد. من مطمئن هستم با زحمت دکتر فرهادی مراحل درمان قائمی به نحو احسن در تهران انجام خواهد شد. 
وی افزود: در این روز ها طی تماس تلفنی با دکتر فرهادی از وضعیت درمان قائمی آگاه شده ام و تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم قائمی را برای بازی با آلمان آماده کنیم تا بتواند در پست دریافت کننده قدرتی با داشتن سلامت کامل بدون هیچ ریسکی به تیم ملی کمک کند. چرا که در صورتی که قائمی در صورتی که به سلامت کامل خود دست پیدا کند می تواند در ترکیب تیم ملی قرار گیرد و در صورت وجود ریسکی از حضور وی در تیم ملی جلوگیری می کنم. چرا که سلامت بازیکن در اولویت است.

خداکنه



[ 12 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 12:1 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 350227
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ