!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 حمزه زرینی: کوبا، کوباست!

حمزه زرینی پیش از رویارویی ایران مقابل ایتالیا در هفته ششم لیگ جهانی گفت: تاکنون چند بازی با کوبا داشته‌ایم که همه آنها را واگذار کرده‌ایم!

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از فدراسیون والیبال؛ عضو تیم ملی والیبال در این رابطه اظهار کرد: تاکنون چند بازی با کوبا داشته‌ایم که همه آنها را واگذار کرده‌ایم. کوبا در بازی آخرش روسیه را برده و با روحیه مضاعف در حالی که روز به روز بهتر می‌شود به مصاف ما می‌آید. کوبا، کوباست. ما نباید فکر کنیم که چون ایتالیا را بریده‌ایم و ایتالیا کوبا را برده است پس ما می‌توانیم کوبا را ببریم.

 

وی افزود: بازی با کوبا کار خیلی خیلی سختی است. پیروزی در این دیدار یعنی یک شگفتی دیگر. اختلاف ساعتی باعث افزایش این سختی می‌شود. مردم در حال حاضر از ما توقع برد دارند. امیدوارم که بتوانیم به خوبی جواب محبت‌ها و توقعات مردم را بدهیم.

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال همچنین در خصوص بازی ایران مقابل ایتالیا تصریح کرد: در بازی با ایتالیا مخصوصا در بازی اول بدون نقص ظاهر شدیم و با ارائه یک بازی سطح بالا توانستیم سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کنیم. همه شش بازیکنی که در هر زمان در زمین بودند توانستند عمل کردی منحصر به فرد داشته باشند. در بازی دوم ایتالیا دریافته بود که حمله‌های ما خیلی خوب است و برای همین سرویس‌های ریسکی خود را افزایش دادند تا توپ به پاسور ما سخت‌تر برسد. البته ما توانسته بودیم به خوبی زایدسف را مهار کنیم ولی آنها بازیکن‌های خیلی خوب دیگری هم داشتند.

 

وی در پایان افزود: به شخصه معتقدم هر کدام از بازیکنان ایتالیا برای خود یک زایدسف بودند. در ست پنجم بازی دوم همه دیدند که سر تیم ما را بریدند و اشتباه بزرگ و مشخص داوری باعث شد ما آن دیدار را واگذار کنیم. کاش بازی دوم را می بردیم. چرا که ما در بازی دوم هم عالی کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته چهار دو کردن با ایتالیا در ایتالیا هم کار بزرگی است. 

 

                       Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)

ضرغامی: پخش مسابقات والیبال از مناظره‌ها برایم سخت‌تر بود

ضرغامی در حاشیه‌ی دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار محصولات در فعالیت‌های فرهنگی، گفت: ایجاد یکنواختی میان همه‌ی مدیران مهم‌ترین اصل است چیزی که امروز فاقد آن هستیم.

 

در این زمینه تفاوت عقیده ضرغامی و حداد عادل بر سر فیلم «بانو»ی داریوش مهرجویی و فیلم «قانون» مازیار میری، نقش ناظران و اینکه به جای آنکه نقش کلیدی در تقویت حوزه‌ی فرهنگی داشته باشند، کلیدی بر قفل کسانی شده‌اند که در این عرصه می‌خواهند کار کنند، مشکلات موجود برای پخش مسابقات والیبال و مواجه بودن با وضعیت پوشش تماشاگران، بحث مربوط به مناظره‌ها و همچنین لطیفه‌هایی که در قبال مناظره‌ها از مطرح شده بود، از جمله مباحثی است که ضرغامی در این مراسم به آن پرداخت. 

 

*** اگر بخواهیم شرع را رعایت کنیم نباید والیبال را نشان دهیم

 

ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حاشیه‌ی پخش مسابقات والیبال تیم ایتالیا و ایران از تلویزیون اشاره کرد و گفت: پیش از این جلسه‌ای صورت گرفت که در این جلسه اعلام کردیم که بالاخره چه باید کنیم اگر بخواهیم شرع را رعایت کنیم نباید این مسابقات را نشان دهیم به جهت اینکه وضعیت پوشش تماشاگران نامناسب است اما در قبال این تصمیم که با بزرگان کشور انجام گرفت، آن‌ها اعلام کردند که باید بازی پخش شود.

 

ضرغامی در این زمینه به صحبت‌های محسن اژه‌ای اشاره کرد که گفته‌ بود، من خودم بازی ایران و ایتالیا را دیدم اما متوجه صحنه‌های پوشش خانم‌ها نشدم.

 

ضرغامی با اشاره پوشش خانم‌ها در مسابقات والیبال که باعث خنده حضار نیز شد، گفت: در مسابقه بعدی دوستان را می‌فرستیم تا در این مسابقات به خانم‌هایی که پوشش ندارند، یک گرمکن بدهند تا بپوشند!

 

این مساله باعث خنده‌ی حاضران در جمع شد و ضرغامی نیز با خنده اعلام کرد ببینید ما تا اینجای کار را هم دنبال می‌کنیم.

 

 *** مسابقه را با هفت ثانیه تأخیر پخش کردیم

 

وی همچنین گفت: در بازی تماشاگران به زمین چسبیده‌اند و پوشش تماشاگران زن نیز نامناسب است. حال شرایط برای ما بسیار دشوار است به جهت اینکه مسابقه را با هفت ثانیه تأخیر پخش کردیم و شاید هیچ‌کس باورش نشود به همین دلیل بخش‌هایی از صحنه را حذف کردیم و بخش‌هایی را نیز آرشیوی گذاشتیم که همه مخاطبان در این بازی اعصابشان خورد شد اما واقعا زمانی که بازی ایتالیا تمام شد از دست‌اندرکاران پخش تشکر و قدردانی کردم. پوشش این مسابقات از مناظره ها برایم سخت‌تر بود.

 

 

وی همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که در والیبال نمی‌توان کاری کرد تا بخش‌هایی که به لحاظ شرعی با پخش رسانه‌ی ما مشکل دارد پخش نکرد؛ به جهت اینکه جمعیت به زمین چسبیده‌اند و نمی‌توان کاری کرد. اما ایرانیانی که جمع شده بودند و حجاب نیز نداشتند و همچنین سالن را روی سرشان گذاشته بودند نمی‌توانستیم به دلایل شرعی اینها را نشان دهیم. در این راستا با جلسه‌ای گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که مسابقه‌ی والیبال ایران و کوبا را که شنبه‌ی آینده پخش می‌شود را نباید پخش کنیم چون بدتر می‌شود. اما با این حال همه به ماهواره پناه می‌برند که در ادامه‌ی این مباحث تصمیم گرفتیم بازی پخش شود. 

 

وای بچه ها من دیگه واقعا عصبیم اخه به شما چه ربطی داره چه شرعی اگه دیگه نتونیم والیبالیستامونوببینیم 

بایدبریم بمیریم ینی چی اخه افتخارافرینای ملت رو میخواستن نشون ندن بچه ها نمیتونم دهنمو واکنم وگرنه................

بیایدهمگی به شبکه 3پیامک بزنیم بازی باکوبارو پخش کنن چون ازشون بعیدنیس پخش نکنن

اخه زنه سرش بازه شما بازی رونگامیکنیدیا به زنا نگامیکنید این شرعه واقعاکه

اون خارجیه دوس داره اینجوری بره اگه ایرانی هم باشه به کسی چه

 

                     Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)

طعنه عادل فردوسی پور به سانسورهای تلویزیون
 
 عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد

عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد. جالب‌ترین بخش از گزارش دیشب فردوسی‌پور اما جایی بود که او به مساله سانسور در تلویزیون کشورمان اشاره کرد. طی چند روز اخیر موضوع پخش چند تصویر از تماشاگران لیگ جهانی والیبال با پوشش نامناسب از سوی شبکه سوم، به یکی از بحث‌های داغ فضای مجازی در کشورمان تبدیل شده است. 

در همین راستا عادل هم از فرصت استفاده کرد و در همان دقیقه دوم بازی متلکش را انداخت. وقتی فرد گل زد و به سمت سکوها رفت، این گزارشگر نکته‌سنج سیما گفت: «خدا را شکر تماشاگران برزیلی خیلی بهتر از تماشاگران ایتالیایی هستند» و به این ترتیب با لبخند همیشگی‌اش مساله اشتباه پرحاشیه رخ داده در بازی‌های والیبال را یادآوری کرد. او همچنین وقتی اواخر بازی پیکه کارت قرمز گرفت و مشغول خروج از زمین شد، با لحن خاصی گفت: «حالا این بازیکن می‌تواند روی سکو برود و کنار همسر سرشناسش بنشیند.» اشاره او به شکیرا بود؛ خواننده مشهور کلمبیایی که در جریان پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا، تصویر او هم با لباس نامناسب برای لحظاتی روی آنتن زنده تلویزیون رفت!
دستت دردنکنه عادل جووووووووووووون
ممنون از ثناجون دوست خوبمون بابت ارسال این مطالب


[ 12 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:58 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 350209
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ