!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

سلام بچه ها هرچی فک کردم نتونستم یه داستان درست وحسابی براتون بنویسم گفتم یه خرده تغییرات انجام بدم

نشستم یه نظرسنجی ازفکرخودم دراوردم البته جنبه طنزداره ولی اگه باب میل شما نیس من واقعا معذرت میخوام

امیدواریم دوس داشته باشید

نظرسنجی به این صورته از تک تک والیبالیستا سوال میکنن واونا نظرشونو ارائه میدن

سوال:نظرشما درباره موزچیه؟

معروف:خیلی میوه خوبیه سرشاراز ویتامین واملاح معدنیه دکترا خوردنش زیادتوصیه میکنن و..............

موسوی:بدون اون اصن زندگی محاله 

زرینی:هرچی شمسی جون بگن

کشاورزی:

غفور:بهشته حتماخواستم ازدواج کنم یکی ازشرطام اینه خانومم تو جهیزیه ش موز داشته باشه

ظریف:بذاریدبپرسم:ترمه بابا موز دوس داری؟

محمودی:نه سوگند دوس نداره میگه چاق میشم نه اصن نه

مباشری:چی شده؟موزبه بچه های ما بی احترامی کردم برم بزنم فکش بیاد پایین؟

قائمی:نمیدونم فقط یه سوال واسه کمردردخوبه؟

مهدوی:دوس دارم ان شاا... درتمرینات بعدی بیشترمیخوریم به گلبو هم میگم بخوره

فیاضی:نمیدونم امتحان نکردم بذارببینم مهتا امتحان کرده

تشکری:20سوالیه ؟توجیب جامیشه؟

قرا:واسه دماغم خوب نیس یه وقت انحراف میاره

غلامی:باپلو وماهی خوشمزه میشه امتحان نکردین؟یه سربیاین امل براتون درست کنم

 واینم ازنظرسنجیه موز امیدوارم دوس داشته باشین اگه بازم ازاین دسته کارا دوس دارین حتما حتما تو قسمت نظرات برامون بذارید

خوب تمومیددددددددددددددد دوستون داریمممممممممممممم

نظریادتون نره



[ 11 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:16 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ