!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

امیر غفور: ولاسکو گفته بود چند پوئن کنار بگذارید

ساساری  - لیگ جهانی والیبال
امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص مصاف ایران با ایتالیا در مودنا و ساساری گفت: در بازی اول ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم. در بازی دوم ، آنها خیلی خوب شروع کردند. البته ما هم خوب بازی کردیم ولی آنها که برایشان خیلی مهم بود 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنند، به هر دری زدند تا پیروز شوند. البته ما در مجموعه دو بازی خوب ظاهر شدیم و توانستیم شایستگی های خود را به خوب نشان دهیم. آنها آمده بودند تا شش امتیاز را بگیرند ولی تنها دو امتیاز نصیبشان شد و ما توانستیم چهار امتیاز در خاک ایتالیا از آنها بگیریم.
پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: این حسن است برای تیم ما که در حضور تماشاگران و داوری ناعادلانه باز چهار امتیاز از انها گرفتیم. در ست پنجم همه دیدند که داور انها را پیروز کرد.
وی افزود: البته ولاسکو به ما گفته بود که در این بازی برای داور و تماشاگران چند پوئن کنار بگذارید و بازی خود را کنید. چون این شرایط بر علیه ما خواهد بود. ولی در مجموع فکر می کنم مردم ما از مردم ایتالیا راضی تر بودند.
غفور در خصوص بازی با کوبا افزود: کوبا تیمی قدرتمند است و بازی مقابل او در هاوانا بسیار برایمان سخت خواهد بود. نتیجه ای که آنها مقابل روسیه داشتند و پیروزی انها نشان از پیشرفت تیم و قدرت کوبا در این مسابقات است. انها هر بازی بهتر می شود. ما هم بهتر می شویم. مابا دل و جان به بازی مقابل کوبا می رویم. کوبا هم می خواهد از نام و اعتبار خود دفاع کند. اگر بتوانیم بازی خود را انجام دهیم مطمئنا پیروز میدان خواهیم بود.

 

 

مهدوی: بازی با کوبا هیچ ربطی به صربستان و ایتالیا ندارد

ساساری  - لیگ جهانی والیبال
مهدی مهدوی بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص ارزیابی اش از دو بازی مقابل ایتالیا گفت: همه فهمیدند که والیبال ایران چه پیشرفتی کرده است. اینکه در بازی دوم مقابل ایتالیا توانستیم انها را تا مرز باخت پیش ببریم و در نهایت یک امتیاز از انها بگیریم نشان داد بازی اول را از روی بخت و اقبال نبردیم. این قدرت واقعی والیبال ایران است و این پیشرفت و ارتقای سطح  به دلیل برنامه ریزی خوب فدراسیون، برگزاری لیگی منظم و با کیفیت و داشتن باشگاهها و بازیکنان حرفه ای است. برگزاری لیگ حرفه ای، همراه با پلی آف کمک زیادی به آماده شدن بازیکنان در شرایط سخت به تیم ملی کرده است. 
پاسور و کاپیتان دوم کشورمان افزود: بازی سختی مقابل کوبا خواهیم داشت. هر بازی داستان خودش را دارد. هرگز نمی شود گفت چون ما ایتالیا را بردیم و ایتالیا کوبا را برده، پس ما می توانیم کوبا را شکست دهیم. این بازی هیچ ربطی به صربستان و ایتالیا ندارد. ما هر بازی بهتر می شویم و این موضوع برایمان امیدوار کننده برای برد مقابل کوبا ست. ان شاا... که بازی خوبی در هاوانا برگزار کنیم و موجب سربلندی نام والیبال ایران شویم.

 

 

معروف: امروز ایران یکی از مدعیان والیبال دنیا است

ساساری  - لیگ جهانی والیبال
سعید معروف در خصوص دیدار مقابل ایتالیا گفت: ماندگار ترین بازی های خود را در تاریخ والیبال برگزار کردیم. درسته ما صربستان را هم که قهرمان اروپاست شکست دادیم ولی شکست ایتالیا در خانه و کسب 4 امتیاز کار بزرگی است که شاید دیگر تکرار نشود.ما نشان دادیم والیبال ایران آنقدر بازیکن خوب دارد که با وجود تغییرات زیادی که در این چند مسابقه انجام دادیم باز هم بازیکنان جانشین خوب عمل کردند و توانستیم نمره قبولی در بازی های خود کسب کنیم.
پاسور تیم ملی کشورمان افزود: این موضوع دست مربی را برای تغییرات و هدایت تیم باز می کند. اینکه بازیکنان به این پیشرفت فکری و شخصیتی رسیدند نکته مهم و حائز اهمیتی است. امیدوارم بتوانیم در بازی های اینده و در لیگ جهانی بعد هم همین طوری ظاهر شویم. 
وی افزود: من شخصا آرزویم این بود، وقتی در یک تورنمنت بین المللی که در سطح جهانی برگزار می شود، تیم ایران به عنوان یک مدعی به میدان بیاید و امروز شاهد این هستیم که این اتاق افتاده و دنیا بر روی والبیال ایران حساب ویژه ای باز کرده اند و دیگر در مسابقات جهانی ایران یکی از مدعیان والیبال دنیاست.
کاپیتان تیم ملی در خصوص بازی با کوبا گفت: دو بازی خیلی سخت در هاوانا خواهیم داشت و بعد مسافت و سفر طولانی کار ما را بسیار سخت ترمی کند. آنها با برد مقابل روسیه روحیه خوبی دارند و جنگنده تر شده اند. امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی مقابل کوبا انجام دهیم.



[ 11 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 9:42 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 350235
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ