!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

 
ولاسکو: مغلوب تجربه ایتالیا شدیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است شاگردانش مقابل تجربه بازیکنان ایتالیایی کم آوردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود مقابل ایتالیا در ساساری با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا امید شاگردان ولاسکو برای دومین شکست میزبان خود بر باد رود.

تیم ملی والیبال ایران که در اولین دیدار خود مقابل این تیم توانست در مودنا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 شکست را پذیرا شد.

خولیو ولاسکو پس از شکست شاگردانش در دومین دیدار مقابل ایتالیا با وجود امید به کسب پیروزی در خاک ایتالیا اظهار داشت: فرصت بسیار خوبی داشتیم تا در این مسابقه ایتالیا را شکست دهیم اما به اندازه بازی اول در مودنا برای به دست آوردن پیروزی انگیزه نداشتیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه مغلوب تجربه ایتالیا شدیم.

 

زایتسف بازهم امتیاز‌آورترین بازیکن دیدار ایران ـ ایتالیا شد

بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا بازهم به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی ایران و ایتالیا معرفی شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت21:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسرادیمیگنی شهر ساساری در حالی که بازی نخست با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود، برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 (25 - 22، 25 - 20، 20 - 25، 18 - 25 و 15 - 13) به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

ایوان زایتسف، بازیکن شماره 9 ایتالیا در این بازی توانست 18امتیاز کسب کند و امتیازآورترین بازیکن میدان لقب بگیرد.(نکبت خروس)

 

سید محمد موسوی، بازیکن تیم ملی ایران هم با به دست آوردن 15 امتیاز به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن ایران معرفی شد.

 
 
پروین: ایتالیا در خانه خود مقابل ایران زانو زد/آنها در بازی دوم می‌باختند در والیبال را تخته می‌کردند

علی پروین در اظهار نظری غیر فوتبالی به تمجید از تیم ملی والیبال ایران پرداخت.

 

 

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که افتاد از هیچ چیز خبر ندارم و واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده پس به همین دلیل حرفی برای گفتن ندارم و انشاءالله پرسپولیس در آرامش کار خودش را دنبال کند.

وی در این رابطه که که برخی افراد جواب وی را بعد از مصاحبه‌ انتقادی اش از وزارت ورزش داده‌اند گفت: اشکالی ندارد من همیشه موفقیت شاگردانم را می‌خواهم و کی دیدید که بخواهم جواب آنها را بدهم. آنها موفق باشند یعنی پروین موفق است.

پروین در خصوص عملکرد خوب تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی نیز گفت: یادش به خیر، همین چند مدت قبل بود که آرزو داشتیم مقابل کره، ژاپن و چین یک گیم پیروز شویم اما حالا وقتی مقابل آنها قرار بگیریم با تیم ملی سوم خود آنها را شکست می‌دهیم و باور کنید تیم‌های شرقی الان خدا خدا می‌کنند که با ایران بازی نکنند.

پروین ادامه داد: تیم ایران الان در حد آسیا نیست، تیم ملی والیبال ما کاری کرد که ایتالیا که هر کدام از بازیکنانشان یک یا دو میلیارد می‌ارزد در کشور خود مقابل ما زانو بزند. آنها حتی برای گرفتن تک‌امتیاز‌ها هم مشکل داشتند و در بازی اول بچه‌ها بلایی سرشان آوردند که به نظرم در تاریخ بی‌نظیر بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ایتالیایی‌ها در بازی دوم می‌باختند به نظرم در والیبال را تخته می‌کردند. به همین دلیل دست به هر کاری مثل کمک از داوری وضعیت سالن و چند کار دیگر زدند تا بچه‌های ما را شکست دهند اما به نظر من به هدف خود نرسیدند و با اشتباهات شب گذشته برنده تیم ملی ایران بود. البته با کارهایی که ایتالیایی‌ها کردند اگر ایران می‌برد باید شک می‌کردیم.

 

وی در پایان یادآور شد: به بچه‌های والیبال تبریک می‌گوییم. الان ما دیگر قطب هفتم _ هشتم آسیا نیستیم بلکه قطب چهارم یا پنجم جهان هستیم. دیگر والیبال خودش را از تیم‌های ضعیف و متوسط در آسیا و جهان جدا کرده و الان رنگ و بوی دیگری دارد. قطعا با یک برنامه بهتر و منسجم‌تر و استفاده از تجربه مربی‌ای مثل ولاسکو و جوانانی که پشت خط تیم ملی هستند در آینده این تیم دنیا در جهان همه را انگشت به دهان می کند. این یک خبر خوب برای ورزش ما است که در رشته‌های تیمی در حال موفقیت هستیم و باید این موضوع را به مسئولان فدراسیون والیبال تبریک بگویم. باور کنید دیشب ایتالیایی‌ها آنقدر اذیت شدند که در چند سال اخیر این بلا سرشان نیامده بود. آنها آمدند تیم ملی ما را دست کم بگیرند اما بلایی سرشان آمد که دعا می‌کردند توپ‌هایشان از روی تور رد شود.

ممنونیم خیلیییییییییییییییییییییی ممنون



[ 10 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:23 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 350217
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ