!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 به گزارش ايرنا، موسوي از ۱۱۰ بار تلاش خود در اين مسابقات ۳۳ امتياز براي تيم ملي ايران كسب كرده است. پس از وي «ماركو پودراسكاتين» از صربستان با ميانگين ۹۱ صدم و «آدام سيماك» از كانادا با ۸۶ صدم امتياز در هر ست رده هاي دوم و سوم بهترين مدافعان روي تور را در اختيار دارند.
در پايان هفته پنجم ليگ جهاني واليبال، عنوان امتياز آورترين بازيكن به الكساندر آتاناسويچ از صربستان با ۱۷۲ امتياز رسيد و بهترين ايراني در اين رده بندي محمد موسوي است كه ۷۹ امتياز گرفته و در رده ۲۹ قرار دارد.
بهترين اسپك ويتزه كويسترا از هلند با ۵۸.۱۹ درصد است. بهترين ايراني در اين بخش شهرام محمودي است با ۴۶.۲ درصد موفقيت در زدن اسپك در رده ۲۲ قرار گرفته است.
در رده بندي بهترين سرويس زنان، يوردان آستنگو از كوبا با ۵۴ صدم امتياز در هر ست در مقام نخست است. در ميان ايرانيان در اين بخش محمد موسوي با ۳۱ صدم امتياز در هر ست رتبه ۱۴ را از آن خود كرده است. موسوي در مجموع تاكنون هشت امتياز سرويس گرفته است.
درميان بهترين توپ گيران ماريو سيلوا از برزيل با ميانگين ۲.۸۸ در صدر است و بهترين ايراني در اين ميان، فرهاد ظريف است كه ميانگين ۱.۹۶ دارد و در رده هفتم است.
بهترين دريافت كننده پائول لوتمن از آمريكا با ۷۰.۲۵ درصد است و بهترين ايراني در اين بخش فرهاد ظريف با ۳۹.۲ درصد است كه در رتبه ۲۷ قرار دارد.
بهترين پاسور سانسو هان از كره جنوبي است با ميانگين ۱۰.۶۷ پاس موفق در هر ست و در ميان ايرانيان، سعيد معروف با ميانگين ۵.۵۸ امتياز رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. 

افررررررررررررررررررررررررررررین بچه ها ما همه جوره پشت شماییم 

مابه شما افتخارمیکنیم



[ 10 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:20 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 350218
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ