!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 ظریف: همه باید به والیبال ایران احترام بگذارند

لیبروی والیبال ایران پس از شکست مقابل ایتالیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم همه باید به والیبال ایران احترام بگذارند.

 

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در ایتالیا، اظهار کرد: بازی خوبی با ایتالیا انجام دادیم. اتفاقی نیافتاده است. به ایتالیا در گیم پنجم باختیم. همه بازیکنان تلاش کردند و برای پیروزی جنگیدند.

 

وی افزود: به نظرم همه باید به والیبال ایران احترام بگذارند. ما مقابل هر تیمی بازی کنیم با تمام توان می‌جنگیم و کم نمی‌گذاریم. هر نتیجه‌ای رقم بخورد مطمئن باشید ما با تمام وجود مبارزه کرده‌ایم.

امیر غفور: به اشتباه داوری باختیم

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل ایتالیا گفت: بازی خوبی بود اما نتیجه آنطور که دوست داشتیم نشد و شاید به اشتباه داوری باختیم.

 

امیر غفور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ایتالیا اظهار کرد: بازی خوبی با ایتالیا داشتیم اما نتیجه آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت. شاید هم در ست آخر به اشتباه داور مسابقه را باختیم. واقعا بازیکنان تلاش کردند تا در جو سنگین ایتالیا دو ست از دست رفته را جبران کردیم و کار را به گیم پنجم کشاندیم.

 

وی افزود: ما در لیگ جهانی بازی به بازی فکر می‌کنیم. مهم نیست در بازی با ایتالیا چه اتفاق‌هایی رقم خورد. حالا دیگر به بازی بعدی با کوبا فکر می‌کنیم. اگر چه کوبا چند بازی اول خود را باخته است اما اصلا تیم ضعیفی نیست. آن‌ها در آخرین مسابقه خود تیم صدر نشین روسیه را شکست داده‌اند. ما با تمام وجود برای برد به مصاف این تیم می‌رویم.

 

پشت خط زن تیم ملی والیبال تاکید کرد: اگرچه ولاسکو بیشتر روی یادگیری تاکید می‌کند اما ما بعد از تلاش برای یادگیری به دنبال مبارزه و پیروزی هستیم. 

 


[ 10 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 350222
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ