!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 موسوی امتیازآورترین بازیکن ایران شد/ امتیازات بی تاثیر زایتسف

سید محمد موسوی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با ایتالیا بود اما عنوان امتیازآورترین بازیکن این بازی به ایوان زایتسف تعلق گرفت که تنها دو گیم برای تیمش بازی کرد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نخست تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ جهانی شامگاه جمعه در مودنا برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند حریف خود در خانه‌‍اش با حساب 3 بر یک شکست دهند و شگفتی دیگری را در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی رقم بزنند.

در جریان این بازی که سه امتیاز کامل برای تیم ایران به همراه داشت، سید محمد موسوی با 17 امتیازی که به دست آورد عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران را به خود اختصاص داد. از این حیث علی مباشری دیگر بازیکن برتر تیم ایران بود که صاحب 14 امتیاز شد.

البته امتیازآورترین بازیکن زمین ایوان زایتسف بود که در مجموع 19 امتیاز برای تیمش کسب کرد اگرچه این امتیازات کمکی به پیروزی ایتالیا در این بازی نکرد. این بازیکن در حالی عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد که به دلیل مصدومیت در گیم اول و دوم بازی نکرد اما در دو گیم پایانی به بازی گرفته شد. کریستین ساوانی دیگر بازیکن امتیاز آور ایتالیا در مصاف با ایران بود ک تیمش را در مجموع صاحب 15 امتیاز کرد.


 



[ 8 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:1 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 350202
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ