!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 بچه ها سلام زهراجونم بعد ازمدت ها تشریف اوردن وبراتون پست گذاشتن خوشم میادا همه رو میخندونه

ما طنزای بیشتری هم داریم قرار شده فردا به جای تست طنز داشته باشیم

اون مصاحبه هم که دیدین مال مامان زهرا بود به من ینی عطیه ربطی نداشت

من اگه بودم مامانمو زور میکردم خوشتیپ ترینو بگه ارش کشاورزی

موسوی خوش قیافه اره درسته مامان منم تصدیق کرد وگف من تاییدش میکنم پسر خوبیه

بای بای بای

بوس بوس بوس



[ 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 18:7 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 350210
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ