نويسندگان
آخرين مطالب

 قول عکس بهتون داده بودم بچه ها فعلا اخبارجدیدی نیس من عکسای ازقبلو میذارم تا یادی ازگذشته هم کرده باشیم

بچه ها یادتونه مال زمانیه که موسوی تو پیکان بود ریشاشونو عین هم زدن اون زمان باهم دوست فابریک بودن حیف

 

این عسک مال تولد امیرجونه قبل بازی باروسیه گفتم بذارم که ببینید آرشو اخه چرا شاخ برعکس؟؟؟؟؟

موسوی کجارو مینگرد؟؟؟؟

 

 

بذاریدخود بچه فوت کنه آرش شهرام حمزه با شماهاما 

 

 

اینم مال تمرین تو صربستانه موسوی اخماتو واکن ازآرش یادبگیر نیشش وازه شهرامم لبخند ملیح حمزه انگارمیخواد خودشو معرفی کنه چقد صاف وایساده

واسه تلطیف فضا

ای جانم بچه اقا پوریا جانان جونم وهمسرشون مهتا خانوم .

 

[ 25 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 11:55 ] [ atieh&zahra ]

  
حمزه زرینی یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی والیبال که در این دو بازی حضور داشت، در گفت
و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا ابراز امیدواری کرد که تیم ملیوالیبال در بازیبعدی خود مقابل صربستان نمایش بهتری از خود ارائه دهد. 

 
*بازی مقابل روسیه چطور بود؟
در بازی اول فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود و بچه ها که تجربه کمی در این رقابت ها داشتند و اولین بار بود حضور در لیگ جهانی را تجربه می کردند، با استرس بازی می کردند که این شرایط کمی کار را برای ما سخت کرده بود و به علت اشتباهات فردی بازی را به تیم روسیه واگذار کردیم. در بازی دوم هم بازی بهتری را انجام دادیم اما با این حال تیم روسیه قدرتمند بود و بچه های ما با وجود تلاش نتوانستند برابر این تیم به پیروزی برسند.

*البته در بازی دوم یک ست از آنها گرفتید؟ 
بدون اغراق می گویم که می توانستیم 2 ست دیگر هم بگیریم و برنده بازی شویم. به اعتقاد من ما بازی به بازی بهتر می شویم و اگر اشتباهات خود را تکرار نکنیم، می توانیم نتایج بهتری بگیریم اما اگر باز هم اشتباهات بازی با روسیه را تکرار کنیم، نتیجه ای جز شکست پیش رویمان نخواهد بود.

*از بازی عملکرد خودت در این دو بازی راضی بودی؟ 
در بازی اول خوب بودم و در آیتم ها موثر ظاهر شدم اما در بازی دوم چندان از خودم راضی نبودم، به خصوص در اسپک ها که ضعیف عمل کردم.

*کم بازی کردن تو دلیل خاصی داشت؟ 
من 7 و 8 سال است که در تیم ملی هستم و به بازی در این تیم افتخار می کنم. مهم نیست که کم بازی می کنم یا زیاد و ذخیره بودن هم برای من در تیم ملی یک افتخار است. من در بازی اول مقابل روسیه ذخیره بودم اما در بازی دوم به عنوان بازیکن فیکس به بازی رفتم.

*به نظر می رسد که شرایط روحی مناسبی نداشتی؟
نه مشکل خاصی وجود نداشت و ما با آمادگی بالایی به روسیه رفتیم اما به علت فشار بالای بازی و تجربه نداشتن در لیگ جهانی نتوانستیم در این دو بازی به پیروزی برسیم. من هم شرایطی مانند سایر بچه ها داشتم و در کل به نظرم نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم موفق عمل کنیم.

*گفته می شد به علت ندادن بازوبند کاپیتانی تیم ملی والیبال به تو، از این موضوع ناراحت هستی؟
اصلاً این موضوع صحت ندارد و من برای اولین بار است که این موضوع را می شنوم! من نیازی به بازوبند کاپیتانی تیم ملی ندارم و اگر هم این مسئولیت را به من می سپردند، قبول نمی کردم!

*ولاسکو از عملکرد بازیکنان راضی بود؟
ولاسکو یک مربی کاملاً واقع بین است و شرایط را درک می کند. او مدت زیادی است که با تیم ما کار می کند و با توانایی شاگردان خودش آشنایی دارد و می داند که ما از تمام توان خود برای موفقیت استفاده می کنیم. مهم این است که ما از شکست ها درس بگیریم و از آن برای پیروزی در دیدارهای آینده استفاده کنیم.

*بازی های آینده تیم ملی در لیگ جهانی را چطور می بینی؟ 
تیم ما برای اولین بار است که در لیگ جهانی حضور پیدا می کند و در گروه بسیار سختی در کنار قدرت های بزرگ والیبال جهان مانند روسیه، ایتالیا، کوبا و صربستان قرار گرفته ایم که رقابت آنها بسیار سخت است اما ما همه تلاشمان را می کنیم تا برابر آنها نمایش خوبی داشته باشیم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. حالا هم به موفقیت در روز آینده مقابل صربستان فکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی برابر این تیم بدست آوریم.

[ 25 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:7 ] [ atieh&zahra ]

  علیرضا نادی در گفتگو با مهر:

لباس تیم ملی به تن بعضی

ها گشاد است/ جای خودم را در دیدار با روسیه خالی دیدم

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با اشاره به دو دیدار پیش رو مقابل صربستان در لیگ جهانی و تاکید بر اهمیت نتیجه دیدار اول و تاثیری که می‌تواند بر بازی دوم داشته باشد، گفت: امیدوارم بازیکنان در این دو بازی در حد انتظار خوب بازی کنند چون آنها مقابل روسیه انتظارات را آنطور که باید برآورده نکردند ومن فکر می‌کردم راحت‌تر و بهتر از این کار کنند.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر به استرسی که بازیکنان در جریان دو دیدار مقابل روسیه داشتند، اشاره کرد و اظهارداشت: نمی دانم چرا بازیکنان استرس داشتند. آنها تا پوئن 18 خوب کار می کردند اما از آن به بعد عملکرد تیم تحلیل می رفت و بازیکنان اعتماد به نفس شان را از دست می دادند. البته بازیکنان چون دنبال برد بودند، دچار استرس و مرتکب اشتباه می شدند در حالی که هدف از حضور در لیگ جهانی این نبود.

وی تصریح کرد: تیم ملی باید مبنای کار خود را در بازی های آینده انجام بازی خوب و لذت بردن از آن بگذارد نه نتیجه گیری؛ فراموش نکنیم که ما با بهترین های جهان همگروه هستیم و اگر در هر بازی دنبال نتیجه باشیم، گرفتار همین استرس ها و اشتباهات می شویم. به هر حال بازیکنان تمام تیم های حریف از ما بهتر و با تجربه تر هستند و می توانند در پوئن های بالا بهتر نتیجه بگیرند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه من از بازیکنان این تیم در دیدار برابر روسیه انتظارات بیشتری داشتم و فکر می کردم خیلی راحت تر و بهتر از این کار کنند، خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم ملی چند بازیکن بی تجربه داریم. پیراهن تیم ملی ارزش زیادی دارد اما این پیراهن برای بعضی ها سنگین است. بهتر بود بعضی از بازیکنان پیراهن تیم ملی را در میادین سبک تر بپوشند نه لیگ جهانی.

"علیرضا نادی طی دو دیداری که تیم ملی والیبال مقابل روسیه برگزار کرد، تا چه اندازه جای خودش را خالی دید"؟، این بازیکن در پاسخ به این پرسش مهر گفت" من در بهترین شرایط بدنی و سنی برای بازی والیبال قرار دارم. در اوج آمادگی هستم اما تشخیص سرمربی این بود که در ترکیب تیم ملی نباشیم در حالیکه اگر بودم می توانستم کمک زیادی کنم. تیم ملی در برخی از دقایق دیدار برابر روسیه نیاز به آرامش بیشتری داشت و باید بازیکنی بود تا آن را در بین هم تیمی ها ایجاد می کرد. به خصوص گیم اول دیدار اول که می توانستیم برنده هم شویم. به خصوص در آن دقایق جای خود م را در ترکیب تیم ملی خیلی خالی دیدم.

وی تاکید کرد: بازیکنان نباید بی تفاوت باشند. نباید وقتی پوئن از دست می دهند، هر کدام یک طرف بروند و دیگری را مقصر بدانند. از بازیکنان با تجربه تیم ملی توقع بیشتری در این زمینه داشتم. آنها باید انسجام و اتحاد بیشتری در تیم ایجاد کنند و به آرامش هم تیمی ها کمک کنند.

این بازیکن که از مهره های تاثیرگذار در صعود تیم ملی والیبال به رقابت های لیگ جهانی بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "دیدار برابر صربستان چطور می بینید"؟، اظهارداشت: قطعا برای این بازی اوضاع فرق می کند چون طرفداران زیادی برای حمایت از تیم ملی به سالن می آیند. در حضور این طرفداران و با حمایت آنها می توانیم برنده بازی شویم و پتانسیل آن را هم داریم.

نادی تاکید کرد: البته اگر مثل دیدار با روسیه و با سیستمی که در آن بازی داشتیم مقابل صربستان هم قرار بگیریم، دچار مشکل می شویم. صربستان مدعی است و بازیکنان کاملا با تجربه ای دارد. بازیکنان ما مقابل صربستان نباید دنبال برنده شدن باشند. آنها باید خوب بازی کنند تا بتوانند پاسخگوی تماشاگران باشند. دلیل اینکه ما طی سال های گذشته افراد زیادی را پای تلویزیون و تماشای بازی های تیم ملی والیبال می نشاندیم، این بود که خوب بازی می کردیم پس نباید  نتیجه گرا بود.

"پیش بینی نادی از نتیجه دیدار با صربستان چیست"؟، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: ما سابقه بردن صربستان با تمام مهره هایش را در جام جهانی داریم. ما آرژانتین را هم شکست داده ایم بنابراین باید یکی از دو بازی مقابل صربستان را هم ببریم. در این میان عملکرد بازیکنان در بازی اول خیلی مهم است. اگر بازیکنان در دیدار اول بتوانند به نتیجه برسند، کار راحت تری برای بازی دوم و جتی پیروزی در آن دارند اما اگر نتیجه دیدار اول را واگذار کنند، شرایط برای بازی دوم سخت می شود و حتی ممکن است امتیاز آن را به طور کامل از دست بدهند. بازی اول خیلی سرنوشت ساز است.

علیرضا نادی در پاسخ به این پرسش که "شما تاکید می کنید تیم ملی نباید به دنبال نتیجه در لیگ جهانی باشد پس چرا از پیروزی آنها در مصاف با صربستان حرف می زنید"؟، گفت" چون در لیگ جهانی هستیم باید مبنای کار را خوب بازی کردن قرار دهیم. اما خوب بازی کنیم، نتیجه هم می گیریم.

 

[ 25 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:42 ] [ atieh&zahra ]

 

ظریف:صربستان را می شناسیم

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان اینکه ملی پوشان از نمایش خود برابر روسیه راضی نبودند تاکید کرد: شناخت کافی از صربستان داریم و برای ارائه بهترین نمایش خود به مصاف این تیم می‌رویم.

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شرایط کلی بازی با روسیه راضی کننده بود ولی خود بازیکنان از بازی راضی نیستیم و می‌توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. شرایط بازی و استرس و فشار نخستین بازی در لیگ جهانی موجب شد به صورت طبیعی نتوانیم تمام توانایی‌های خود را در زمین پیاده کنیم. بازی برابر قهرمان المپیک برای هر تیمی سخت است با این حال تلاش کردیم تا بازی آبرومندانه‌ای مقابل روس‌ها داشته باشیم.

وی افزود: ما خیلی خوب سرویس زدیم. در والیبال جدید گفته می‌شود توپ بیرون خط یک سوم برسد یعنی سرویس خوب ارسال شده است. اما روس‌ها با توجه به قد و قامت بلند خود از ارتفاع بالاتری اسپک می‌زدند و دفاع آن بسیار دشوار می‌شد. تاکتیک تیمی ایران خوب بود اما آنها از نظر تجربه و و توانایی مهره‌هایشان موفق‌تر بودند. بازیکنانی داشتند که توپ‌های سخت را هم به امتیاز تبدیل می‌کردند.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت تکنیک دریافت گفت: تنها چیزی که می‌تواند به دریافت کننده‌های ما کمک کند این است که مقابل این چنین تیم‌هایی زیاد بازی کنند. به هر حال ما در لیگ برتر ایران چنین سرویس‌هایی نداریم. دریافت کننده‌های ما خیلی با سرویس‌هایی که روس‌ها می‌زدند آشنا نبودند و تمرین زیادی روی آن نداشتند. باید بازی‌های زیادی با تیم‌های بزرگ انجام دهیم و خصوصیات تدافعی و تهاجمی تیم‌های مختلف را بشناسیم. باید شناخت کافی داشته باشیم تا بدانیم چه زمانی سرویسی را محکم می‌زنند و چه زمانی سرویس‌های ساده ارسال می‌کنند. باید در شرایط مسابقه پیشرفت کنیم.

ظریف با اشاره به پیگیری تمرینات در تهران و وضعیت روحی تیم خاطرنشان کرد: مردم از ما راضی بودند اما باید اعتراف کنم که هیچ یک از ملی پوشان آن طور که خودشان دوست داشتند بازی نکردند. شرایط ما هر روز بهتر می‌شود. از نظر روحی و روانی هم هیچ مشکلی نداریم. به هر حال به قهرمان المپیک و تیمی باختیم که کسی انتظار برد نداشت.

وی درباره بازی ایران و صربستان به ایسنا گفت: صربستان دو سال قبل قهرمان اروپا بوده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان است. حالا در هفته نخست لیگ جهانی کوبا را هم شکست داده است. همه تیم‌هایی که در لیگ جهانی با آنها بازی می‌کنیم حرفه‌ای و قدرتمند هستند. هفته آینده با صربستان در تهران بازی داریم. تیم‌های بزرگ نظیر صربستان به بازی مقابل سیل عظیمی از هواداران عادت دارند و فکر نمی‌کنم از این بابت به مشکلی بخورند. ممکن است که تیم‌های آسیایی در تهران و مقابل 12 هزار تماشاگر غافل گیر شوند ولی بعید می‌دانم تیم‌های بزرگ به چنین جوی آشنا نباشند.

ظریف ادامه داد: انگیزه ما هم برای موفقیت در این مسابقات زیاد است. خوب تمرین کردیم و به دنبال نمایش خوب در هر مسابقه هستیم. شناخت کاملی از تیم صربستان داریم. همه بازیکنان آن‌ها را می شناسیم. پشت خط زن آنها بازیکن بسیار جوانی است و سال قبل هم در انتخابی المپیک برابر ما بازی کرد. هنوز آنالیز این بازی را انجام ندادیم اما مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان برای پیروزی تلاش کنیم. خوب می‌دانم مردم عزیز، ما را تنها نمی‌گذارند و سالن 12هزار نفری پر می‌شود. فقط می‌خواهم بازی خوبی برابر آن‌ها به نمایش بگذاریم

[ 24 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:25 ] [ atieh&zahra ]

 چون روزای اول تاسیس وبلاگمون هس دوس دارم چندتا عکس واستون بذارم امیدوارم دوس داشته باشین البته یکی از دوستان پیشنهادکرد عکسارو زیاد کنم اول واستون عکس12 بازیکن دعوت شده به لیگ جهانی رو میذارم بعد عسکای دیگه

سعیدمعروف کاپی جدید

 

عادل غلامی کاپی تیم کاله امل

 

  آرمین تشکری تازه واردجوان

 

 فرهادظریف کوتاه قدترین بازیکن لیگ جهانی

 

 پوریافیاضی پدرجوان

 

 مهدی مهدوی همکار سعید

 

 شهرام محمودی یک قل موسوی عین دوقلوهان اخه

 

 محمدموسوی هیروی تیم ملی

 

 آرش کشاورزی شیطون وشرورترین فرد تیم ملی

 

 حمزه زرینی بامرام تیم ملی

 

 فرهادقائمی پرانرژی تیم ملی

 

 امیر غفور بچه ساکت تیم

[ 23 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 17:27 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 350207
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ

صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 41 صفحه بعد