نويسندگان
آخرين مطالب

 

 عضو تیم ملی والیبال: امیدوارم با برد صربستان مردم ایران را شاد کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با صربستان گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بازی خوبی ارائه دهیم و امیدوارم با پیروزی مقابل صربستان مردم ایران را خوشحال کنیم.

شهرام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شرایط تیم ملی خوب است. بعد از بازگشت از روسیه تمرین‌ها را از سر گرفتیم. همه چیز مرتب است. بازیکنان با آمادگی کار را دنبال می کنند. امیدوارم بتوانیم برابر صربستان بازی بهتری را انجام دهیم. هدف ما این است که با نمایش یک بازی خوب مردم را خوشحال کنیم. تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا به عنوان سرباز وطن برای موفقیت تیم ملی بجنگیم. موفقیت تیم‌های ملی ایران موجب افتخار مردم و غرور ملی می‌شود. ما نیز از جان و دل می‌جنگیم تا در رضایت مردم را برآورده سازیم.

وی افزود: صربستان یکی از تیم‌های بزرگ جهان است. بازیکنان توانمندی در این تیم بازی می‌کنند که در تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنند. ما در مقایسه با سایر حریفان خود یعنی کوبا و صربستان و روسیه تیم تازه واردی هستیم. ما با تمام توان بازی می‌کنیم. اگر تیم خوب بازی کند نتیجه هم به دست می‌آید. اگر بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم حتی پیروزی بر صربستان هم دور از انتظار نیست. ما در حال حاضر با قدرت‌های اول جهان فاصله داریم باید بازی‌های زیادی با این تیم‌ها انجام دهیم تا سطح والیبال ایران را ارتقا دهیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شناخت از بازیکنان صربستان خاطرنشان کرد: خود من سال قبل با پاسور تیم ملی صربستان یعنی "پتکوویچ" در باشگاه کاله هم ‌بازی بودم. قطر پاسور کاله هم یکی از بهترین‌های جهان است و بسیار خوب کار می‌کند. سرعتی زن‌های صربستان هم در لیگ ایتالیا توپ می‌زنند. صربستان واقعا تیم بزرگی است و اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد در این بازی چه اتفاقی روی می‌دهد. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا پیروز شویم.

محمودی درباره بازی ایران مقابل روسیه نیز گفت: نمی‌توان بازی ایران و روسیه ملاک کلی برای ارزیابی توانایی‌های بازیکنان ایران قرار داد. شاید روسیه تیم بسیار قدرتمندی است که صربستان را با تمام بازیکنان بزرگش 3 بر صفر شکست داد. این نشان دهنده قدرت تیم روسیه است. برخلاف اینکه گفته می‌شود روس‌ها با ترکیب متفاوتی نسبت به المپیک در لیگ جهانی شرکت کرده‌اند شخصا متعقدم این کشور همیشه سه تیم ملی کامل و آماده در اختیار دارد. خیلی بهتر از این باید کار کنیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره میزبانی ایران در برابر صربستان نیز اظهار کرد: ما قدری بد شانسی آوردیم چرا که در نخستین بازی لیگ جهانی مجبور شدیم با قهرمان المپیک در خانه‌اش بازی کنیم. خوب این نخستین تجربه ما بود و کار را برای ما سخت می کرد. اما در ایران شرایط کاملا متفاوت است. مطمئنا از حمایت تماشاگران خود بهره‌مند هستیم. فکر می‌کنم به مراتب بازی ایران در برابر صربستان بهتر از روسیه خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما فیلم بازی‌های صربستان را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. با شناخت نسبت به این تیم به میدان خواهیم رفت. قطعا با حمایت مردم عزیزمان گام‌های بلندتری بر میداریم. امیدوار به پیروزی هستیم و با تمام توان به جنگ با صربستان می‌رویم. امیدوارم بهترین نمایش خود را در برابر این تیم ارائه دهیم.

  

[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:40 ] [ atieh&zahra ]

روسیه متفاوت آمد و کارمان را سخت کرد

کشاورزی: می‌توانیم همه را شوکه کنیم/ سبک صرب‌ها را می‌شناسیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با پیروزی برابر صربستان در لیگ جهانی می‌توانیم همه را شوکه کنیم.

آرش کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار اول و دوم ایران برابر روسیه در لیگ جهانی، اظهار داشت: روس‌ها در دیدار برابر ما با ترکیبی متفاوت وارد میدان شدند و تقریبا بخش زیادی از آنالیزهای ما را از بین بردند. با توجه به اینکه آنالیز ما از حریف ناقص شده بود، کار برایمان سخت بود، اما با این وجود عملکرد خوبی داشتیم و حتی یک گیم هم از قهرمان جهان گرفتیم.

وی افزود: با شناختی که در بازی اول از روس‌ها به دست آوردیم در بازی دوم راحت‌تر بازی کردیم. در کل نشان دادیم که والیبال ایران رو به پیشرفت است و قطعا روز‌های خوبی در انتظار تیم ایران خواهد بود؛ البته نباید از حضور ولاسکو در کنار تیم و صحبت‌هایش با بازیکنان هم به راحتی گذشت. وی با صحبت‌هایش روحیه بازیکنان را بالا می‌برد.

کشاورزی درخصوص بازی دوم ایران در لیگ جهانی برابر صربستان خاطرنشان کرد: ایران تاکنون چندین بار با صربستان بازی کرده است و از سبک کلی این تیم شناخت دارد. حتما کادر فنی فیلم بازی اول و دوم این تیم در لیگ جهانی را هم تحلیل خواهد کرد تا ملی‌پوشان بهترین عملکرد را برابر حریف خود داشته باشند. بازیکنان ایران انگیزه زیادی دارند و اگر بتوانند دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کنند، می‌توانیم با پیروزی برابر صربستان همه را شوکه کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال اظهار داشت: پتکوویج، پاسور صربستان در تیم کاله بازی می‌کرد و اکثر بازیکنان با سبک بازی این بازیکن آشنا هستند که این موضوع هم می‌تواند نکته مثبتی برای ما باشد. روش بازی پتکوویچ که بعید است تغییر کند، اما این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که بازیکنان ایران هم در تیم ملی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به لیگ دارند.

  

[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:14 ] [ atieh&zahra ]

 غلامی: در تهران مردم را خوشحال می‌کنیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال اظهار امیدواری کرد تیم ملی ایران با ارائه یک بازی خوب مقابل صربستان مردم را خوشحال کنند.

عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: روسیه تیم قهرمان المپیک و پرقدرتی بود. ما با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شدیم. نمایش نسبتا خوب و راضی کننده‌ای داشتیم. البته می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: همه بازیکنان با صد در صد توانایی خود بازی کردند. اما قدرت تیم روسیه اجازه نداد آنچه را می‌خواستند در زمین پیاده کنند. حالا برابر صربستان در تهران با انگیزه بالاتری ظاهر می‌شویم و ان‌شالله نمایش قابل قبولی ارائه می‌کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل آمار بالای خطای سرویس در دو تیم گفت: ما خوب سرویس زدیم. ولی دریافت کننده‌های حریف خیلی خوب کار کردند. ما در تهران به شرایط سالن آشنایی داریم. خوب تهران سالنی دارد که مطمئنا می‌توانیم در آن بهتر کار کنیم و سرویس بزنیم. چرا که قبلا در آن تمرین کردیم و کاملا ابعاد محیط را می‌شناسیم.

وی درباره بازی مقابل صربستان تاکید کرد: واقعا امیدوار هستیم صربستان و آلمان را در تهران شکست دهیم. این موضوع به آن معنی نیست که حتما می‌توانیم این تیم‌ها را در خانه خود شکست دهیم. به هر حال هر دو تیم جزو مدعیان اروپایی هستند. ما برای بازی خوب به مصاف صربستان می‌رویم امیدوارم که پیروز شویم.

غلامی با اشاره به شناخت توانایی‌های "پتکوویچ" پاسور هم تیمی‌اش در باشگاه کاله خاطرنشان کرد: همه ما به ویژه آن‌هایی که در تیم کاله بودند به توانایی‌های "پتکوویچ" اشراف داریم و می‌دانیم چگونه پاس می‌دهد. مسلما او هم از همه بازیکنان بزرگ ایران شناخت دارد. امیدوارم این موضوع به نفع ایران تمام شود. صربستان در مجموع تیم بسیار قوی است. سرعتی‌ها و پشت خط زن بسیار خوبی دارد. قطعا حریف سختی برای ما خواهند بود.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره عملکرد خودش گفت: به نظرم هنوز جای پیشرفت زیادی دارم. نمی‌توانم از خودم راضی باشم و تلاش می‌کنم که هر لحظه بهتر شوم. امیدوارم که مردم در برابر صربستان از ما حمایت کنند. و ما هم بتوانیم با ارائه بازی خوب آن‌ها را خوشحال کنیم

[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:3 ] [ atieh&zahra ]

 تمرينات توپي از دوشنبه، بدنسازی از یکشنبه

تمرينات توپي تيم ملي واليبال كشورمان از روز دوشنبه 27 خردادماه در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، دور جديد تمرينات تيم ملي واليبال كشورمان پس از استراحت امروز شنبه، به صورت جدي آغاز مي  شود كه تمرينات توپي در سالن 12 هزار نفري و تمرينات وزنه و بدنسازي در فدراسيون برگزار خواهد شد.
ملي پوشان واليبال كشورمان تمرينات خود را از عصر روز يكشنبه 26 خردادماه در سالن بدنسازي فدراسيون واليبال آغاز خواهند كرد و روز دوشنبه دو جلسه تمرين توپي صبح و عصر در سالن 12 هزار نفري آزادي خواهند داشت.
همچنين كاروان واليبال ايران از روز دوشنبه در هتل المپيك مستقر خواهد شد تا در شرايط كامل مسابقه قرار گيرد.
بر اساس برنامه تمريني خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال، تمرينات توپي در دستور كار ملی پوشان قرار دارد تا كادر فني بيشتر با نقاط ضعف احتمالي اين تيم آگاه شوند.
سرپرست تيم ملي واليبال در خصوص برنامه هاي جديد تيم ملي واليبال گفت: در تمرينات جديد تيم ملي كار با وزنه سبك تر مي شود و اولويت با تمرينات شبیه بازي و حفظ شرايط مسابقه خواهد بود. بايد در مدت باقي مانده تا ديدار با صربستان سرعت بازيكنان افزايش يابد.
امير خوش خبر در ادامه به تهيه فيلم بازي هاي روز گذشته ليگ جهاني اشاره كرد و گفت: بر اساس درخواست ولاسكو اين فيلم ها تهيه و در اختيار كادر فني و بازيكنان قرار خواهد گرفت تا آناليز بهتري از حريفان به ويژه صربستان حريف اين هفته ايران داشته باشيم.
وي با بيان اينكه تيم ملي پس انجام بازي دوم با صربستان بلافاصله عازم ايتاليا خواهد شد، گفت: بايد آمادگي بازيكنان به گونه اي حفظ شود كه سفر، تمرينات و بازي هاي ليگ جهاني واليبال قدرت بدني و چابکی آنان را كاهش ندهد.
تيم ملي واليبال كشورمان روز جمعه 31 خردادماه و يكشنبه دوم تيرماه در سومين و چهارمين بازي خود در بيست و چهارمين دوره ليگ جهاني واليبال ميزبان صربستان خواهد بود.

[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 10:2 ] [ atieh&zahra ]

 سلام پچه ها میدونم این وبلاگ ورزشیه ولی بالاخره اقای حسن روحانی با اکثریت ارا رئیس جمهور اینده شدن بهشون

تبریک میگیم ایشالا موفق باشن وبراشون بهترین هارو ارزو داریم

این پست فقط وفقط تبریک به ایشون بود پس بد برداشت نکنید

امیدواریم ایشون هم به ورزش کشور به خصوص والیبال اهمیت بدن وهمراه وطرفدار والیبالیستای گلمون باشن

[ 26 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:39 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 350261
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ

صفحه قبل 1 ... 32 33 34 35 36 ... 41 صفحه بعد