نويسندگان
آخرين مطالب

 بچه ها بازم سلام ممنون از حمایتاتون و از نظرات گران قدرتون

یه خبر بد برای والیبال دوستان

همون طوری که تو پستای قبلی گفتیم امکان زیاد وجود داره که ارش کشاورزی دریافت کننده تیم ملی

به دلیل غیبت در تمرینات گذشته ممکنه از لیست خط بخوره وتو ترکیب اصلی نباشه و به جاش ارش کمالوند بیاد

بچه ها ازتون خواهش مندیم دعا کنید ارش خط نخوره چون بازیکن با تجربه ای هست در مقابل کمالوند که حتی در

لیگ امسال حضورم نداش و مدام مصدوم بود خواهش میکنم ازتون دعا کنید اخه خیلی حیفه بازیکن به اون خوبی

[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:9 ] [ atieh&zahra ]

 به گزارش ايرنا، حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي و خلق حماسه سياسي كه به انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس جمهورآينده ايران منجر شد و سپس صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل زمينه برگزاري دو جشن بزرگ را براي مردم ايران در خيابان هاي شهرهاي مختلف كشور فراهم كرد.  اين اتفاقات باعث شد تا مردم ايران هفته خوب و شادي را سپري كنند، هفته خوبي كه مي تواند با پيروزي تيم ملي واليبال كشورمان مقابل صربستان تكميل شود.
** تقابل با قهرمان اروپا
شاگردان خوليو ولاسكو در دو مسابقه قبلي خود در ليگ جهاني ۲۰۱۳ به مصاف روسيه قهرمان المپيك رفتند و با وجود ارائه بازي هاي قابل قبول، با نتايج سه بر صفر و سه بر يك از اين تيم شكست خوردند.
اين بار تيم ملي كشورمان بايد به مصاف تيمي برود كه در مسابقات قهرماني اروپا در سال ۲۰۱۱ به مقام قهرماني رسيد.
ايران و صربستان در دو سال اخير دو بار با هم روبرو شده اند. در جام جهاني ۲۰۱۱ ايران سه بر دو صربستان را شكست داد تا يكي از سورپرايزهاي خود در آن رقابت ها را رقم بزند. اما اين صربستان بود كه در رقابت هاي انتخابي المپيك ايران را سه بر صفر از پيش رو برداشت تا راه صعود خود به لندن را هموار كند.
ولاسكو در روزهاي اخير احتمال تغيير تركيب تيم ملي ايران در بازي هاي آينده را قطعي دانست زيرا از نگاه سرمربي تيم ملي، ليگ جهاني مسابقاتي تداركاتي و ميداني براي كسب تجربه است بنابراين بايد به همه بازيكنان به خصوص جوانان فرصت كافي براي آشنايي با فضاي چنين مسابقات معتبري داده شود.
** ميزباني از بازي بزرگ
واليبال ايران در سال هاي گذشته مسابقات زيادي را در سطح آسيا ميزباني كرده است اما تجربه حضور در ليگ جهاني و حضور تيم هاي مطرح و پر قدرت جهان در كشورمان اتفاق جديدي است كه مي تواند زمينه مناسبي براي معرفي واليبال و شرايط ميزباني ايران به جهان فراهم كند.
حضور تماشاگران در سالن دوازده هزار نفري آزادي علاقه مردم ايران به واليبال را نشان مي دهد و شانس كشورمان براي كسب ميزباني مسابقات معتبر را بالاتر خواهد برد.
البته سالن دوازده هزار نفري آزادي مشكلاتي از جمله سيستم تهويه دارد كه مسئولان فدراسيون واليبال وعده داده اند تا پيش از برگزاري ديدار ايران و صربستان آن را برطرف كنند.
تيم هاي ملي واليبال ايران و صربستان از ساعت ۱۷ روزهاي جمعه ۳۱ خرداد و يكشنبه دوم تير به مصاف هم مي روند.
بليت فروشي اين دو مسابقه به صورت الكترونيك انجام مي شود و قيمت هر بليت پنج هزار تومان تعيين شده است.
تيم ملي واليبال ايران هم اكنون بدون امتياز از دو بازي خود در رده پنجم جدول گروه
B ليگ جهاني قرار دارد.

[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:6 ] [ atieh&zahra ]

 دیدگاه والیبالیست‌های ایران پیش از رویارویی با صربستان

 ملی پوشان والیبال ایران از آمادگی و انگیزه خود برای رویارویی با صربستان سخن می‌گویند.

بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از انگیزه و آمادگی خود برای رو یارویی با صرستان خبر دادند.

**سعید معروف: تلاش می‌کنیم نخستین پیروزی ایران را در لیگ جهانی رقم بزنیم

مطمئنا مسابقه ایران و صربستان بازی خوبی از آب در می‌آید. حضور پرشمار هواداران ایرانی در سالن 12هزار نفری آزادی کار را برای حریف سخت‌تر می‌کند. مردم ما باید بدانند که تنها چهار سال تلاش کردیم تا به لیگ جهانی راه پیدا کنیم و همین موضوع زمان و هزینه زیادی صرف کرد. حالا هم مدتی زمان نیاز داریم تا در مسابقات جا بیافتیم. نباید انتظار داشت طی یکسال به نتیجه برسیم. باید قدری صبورتر باشیم. ما تلاش می‌کنیم مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نباشیم. شرایط هر مسابقه در لیگ جهانی متفاوت است، ان‌شاءلله تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا نخستین برد ایران را در لیگ جهانی مقابل صربستان بدست آوریم.

سرعتی زن ها و پشت خط زن های تیم صربستان نقطه قوت این تیم هستند. پاسور آن‌ها نیز قبلا در لیگ ایران بازی کرده است و با اکثر ملی پوشان ایران در تیم کاله هم بازی بوده است. او شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد و همین موضوع می تواند کمک زیادی به وی کند. فکر می‌کنم نمی‌توان درباره بازی ایران و صربستان کلی صحبت کرد. باید دید در لحظه شرایط بازی چگونه رقم می‌خورد. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نمایش خود را در مقابل صربستان ارائه دهیم.

**امیرغفور: اجازه نمی‌دهیم صربستان کاری پیش ببرد

قطعا همه بازی‌های ایران دشوار خواهد بود. صربستان در نخستین گام خود دو بار کوبا را در خانه‌اش شکست داده است. همین موضوع نشان می‌دهد آن‌ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند. البته ما در تهران قطعا بهتر بازی می‌کنیم. چون با شرایط سالن و جو هواداران آشنایی داریم. از طرفی تماشاگر هم کمک می‌کند که صربستان را بیشتر از پیش تحت فشار قرار دهیم.

صربستان دو بازیکن سرعتی خیلی خوب در اختیار دارند. اگر به یاد داشته باشید فینال مسابقات نوجوانان جهان ما به صربستان 3بر2 باختیم. پشت خط زن آنها که حالا در تیم ملی بزرگسالشان بازی می‌کند در آن مسابقه خیلی خوب توپ گرفت. حالا قطعا تجربه بیشتری کسب کرده است. آمار او را مشاهده می‌کردم حدود 25 امتیاز مقابل کوبا بدست آورده و امتیاز آورترین بازیکن میدان شده است. او بازیکن خوبی است اما قطعا ما اجازه نمی‌دهیم مقابل ایران هر کاری خواست انجام دهد. البته پاسور صربستان هم در لیگ ایران بازی می‌کند. هم او ما را می شناسد، هم ما شناخت خوبی از شیوه پاس دادنش داریم.

**محمد موسوی: امیدوارم تماشاگران را خوشحال کنیم

مطمئنا با این شرایط بازی به بازی بهتر می‌شویم. باید تلاش کنیم که به خانه اول باز نگردیم. باید از شکست‌ها تجربه بگیریم و برای بازی‌های بعدی از آن استفاده کنیم. تیم ملی مشکل فنی ندارد. اگر داشت در بازی‌های تدارکاتی دیده می‌شد. به نظر من انتظارها از والیبال بالا رفته و باید سعی کنیم این مسئله را کنترل کنیم تا فشار بیشتری بر روی ما وارد نکند

تجربه تیم ملی حالا بیشتر شده است. ما برابر صربستان در خانه و سالن همیشگی خودمان بازی خواهیم کرد و امیدوارم با حمایت تماشاگران‌مان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

**فرهاد ظریف: انگیزه بالایی داریم

صربستان دو سال قبل قهرمان اروپا بوده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان است. حالا در هفته نخست لیگ جهانی کوبا را هم شکست داده است. همه تیم‌هایی که در لیگ جهانی با آنها بازی می‌کنیم حرفه‌ای و قدرتمند هستند. هفته آینده با صربستان در تهران بازی داریم. تیم‌های بزرگ نظیر صربستان به بازی مقابل سیل عظیمی از هواداران عادت دارند و فکر نمی‌کنم از این بابت به مشکلی بخورند. ممکن است که تیم‌های آسیایی در تهران و مقابل 12 هزار تماشاگر غافل گیر شوند ولی بعید می‌دانم تیم‌های بزرگ به چنین جوی آشنا نباشند

انگیزه ما هم برای موفقیت در این مسابقات زیاد است. خوب تمرین کردیم و به دنبال نمایش خوب در هر مسابقه هستیم. شناخت کاملی از تیم صربستان داریم. همه بازیکنان آن‌ها را می شناسیم. پشت خط زن آنها بازیکن بسیار جوانی است و سال قبل هم در انتخابی المپیک برابر ما بازی کرد. هنوز آنالیز این بازی را انجام ندادیم اما مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان برای پیروزی تلاش کنیم. خوب می‌دانم مردم عزیز، ما را تنها نمی‌گذارند و سالن 12هزار نفری پر می‌شود. فقط می‌خواهم بازی خوبی برابر آن‌ها به نمایش بگذاریم.

**عادل غلامی: امیدوار هستیم

واقعا امیدوار هستیم صربستان و آلمان را در تهران شکست دهیم. این موضوع به آن معنی نیست که حتما می‌توانیم این تیم‌ها را در خانه خود شکست دهیم. به هر حال هر دو تیم جزو مدعیان اروپایی هستند. ما برای بازی خوب به مصاف صربستان می‌رویم امیدوارم که پیروز شویم.

همه ما به ویژه آن‌هایی که در تیم کاله بودند به توانایی‌های "پتکوویچ" اشراف داریم و می‌دانیم چگونه پاس می‌دهد. مسلما او هم از همه بازیکنان بزرگ ایران شناخت دارد. امیدوارم این موضوع به نفع ایران تمام شود. صربستان در مجموع تیم بسیار قوی است. سرعتی‌ها و پشت خط زن بسیار خوبی دارد. قطعا حریف سختی برای ما خواهند بود.

امیدوارم که مردم در برابر صربستان از ما حمایت کنند. و ما هم بتوانیم با ارائه بازی خوب آن‌ها را خوشحال کنیم.

**آرش کشاورزی: باید بهترین نمایش را برابر صرب ها ارائه دهیم

برابر صربستان چندین بار به میدان رفته‌ایم. در یکی دو سال گذشته به یک برد و دو باخت اکتفا کرده‌ایم. در مجموع آنالیز خوبی از کار آن‌ها داریم. قطعا فیلم بازی کوبا و صربستان را نیز مشاهده و تحلیل می‌کنیم. از همین حالا تلاش می‌کنیم تا بهترین نمایش خود را مقابل صرب‌ها داشته باشیم. انگیزه زیادی داریم که بازی‌های خوبی مقابل صربستان و آلمان و حتی ایتالیا و کوبا داشته باشیم. مطمئنا اگر بازی خوبی انجام دهیم نتیجه هم محقق می‌شود. سعی می‌کنیم مقابل صربستان پیروز شویم و بار دیگر به همه جهان شوک وارد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 17 روز جمعه برابر صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی به میدان می‌رود

[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:4 ] [ atieh&zahra ]

 تمام ایران در کنار ملی پوشان والیبال میزبان تیم ملی صربستان در لیگ جهانی والیبال خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سالن 12 هزار نفری والیبال آزادی شاهد برگزاری بزرگ‌ترین میزبانی تاریخ ورزش ایران خواهد بود. ملی‌پوشان والیبال باید مقابل صربستان یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان و اروپا در قالب گروه B لیگ جهانی والیبال به میدان بروند.

صربستان تیم ریشه‌دار و قدرتمندی در والیبال جهان محسوب می‌شود. آنها سبک والیبال منحصر و معروف به خود را دارند. "پتکوویچ" پاسور این تیم یکی از بهترین‌های جهان در این پست به شمار می‌رود که در فصل 91 لیگ برتر ایران در باشگاه کاله توپ می‌زد. به همین دلیل شناخت بسیار خوبی از والیبال ایران به ویژه ملی‌پوشان تیم کاله دارد.

از سوی دیگر بازیکنان ایران نیز به توانایی‌های او و شیوه پاس دادنش اشراف دارند. "پتکوویچ" پاسور باهوشی است که معمولا ریسک زیادی در پاس‌هایش ندارد.

گفته می‌شود که مدافعان باهوش روی تور ایران مثل محمد موسوی و عادل غلامی می‌توانند دست "پتکوویچ" را بخوانند و برای ایران امتیاز بگیرند، اما "کواکوویچ" قدرتی زن معروف تیم صربستان به نوعی خطرناکترین مهره این تیم است.

بازیکنی که با تجربه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی نظیر ایتالیا، از تبحر بالایی در حمله و دریافت برخوردار است و معمولا توپ‌های سالمی را به پاسور می‌رساند.

صربستان دو پشت خط زن خوب در اختیار دارد. "آناتا کوویچ" مهره جوانی است که در یکی، دو سال گذشته از تیم جوانان صربستان به تیم ملی بزرگسال این کشور پیوسته است و جای "میلکوویچ" بهترین بازیکن چهار دوره گذشته لیگ جانی را در تیم ملی صربستان گرفته است و در همین مدت کوتاه اسم و رسمی در سطح جهان برای خود دست و پا کرده است.

وی در بازی نخست مقابل کوبا به تنهایی 25 امتیاز گرفت و عامل اصلی برد این تیم معرفی شد. جالب اینکه او و امیر غفور پشت خط زن تیم ملی که دقیقا هم‌سن هستند، رقابت خود را از رده سنی نوجوانان آغاز کردند و همچنان در بازی‌های رودررو با یکدیگر کُری خوانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد تیم ملی والیبال ایران هم تقریبا با ترکیب مشابه مقابل روسیه برابر صربستان به میدان برود. البته از آنجایی که آرش کشاورزی در هفته‌ گذشته به همراه تیم ملی "الف" تمرین نکرد، احتمال می‌رود نام او در لیست بازیکنان مقابل صربستان نباشد و شاید آرش کمالوند بعد از یک سال پیراهن تیم ملی را بپوشد.

کادر فنی تیم ملی مقابل صربستان امید زیادی به ارسال سرویس‌های پرشی موجی فرهاد قائمی و پوریا فیاضی و همچنین محمد موسوی دارد.

بدون تردید قدرتی‌های ایران به ویژه قطر پاسورها یعنی شهرام محمودی و امیر غفور نقش کلیدی در تعیین نتیجه‌ این دیدار خواهند داشت. باید دید آنها در برابر سطح دفاعی بلند قامت و مستحکم صربستان چه کاری از پیش خواهند برد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته‌ نخست لیگ جهانی دو بار با نتایج سه بر صفر و سه بر یک مغلوب روسیه شد.

اما صربستان با کسب دو پیروزی مقتدرانه مقابل کوبا و همچنین گرفتن یک امتیاز از مجموع دو بازی در برابر روسیه هفت امتیازی است.

سرمربی صربستان در آستانه مسابقات لیگ جهانی اعلام کرده بود که هدف آنها صعود به مرحله دوم رقابت‌ها است. از این رو بازیکنان این کشور اصلا دوست ندارند در تهران به تیم تازه وارد "خولیو ولاسکو" امتیاز بدهد. در مقابل "ولاسکو" یکی از پر افتخارترین مربی لیگ جهانی والیبال که سال‌ها با تیم ملی ایتالیا کاپ طلای این مسابقات را در دست گرفته است تیم خود را به هیچ وجه از پیش باخته نمی‌داند.

"ولاسکو" پیش از این یک بار همراه با تیم ملی ایران صربستان را در جام جهانی شکست داده بود. همچنین در مسابقات انتخابی المپیک در یک دیدار نزدیک برابر این تیم مغلوب شده بود.

" یوری مکری" داور 38 ساله این بازی اهل کشور اسلواکی است. او از سال 2001 به عنوان داور بین المللی فعالیت خود را دنبال می‌کند و از آن زمان در مسابقات مختلف از جمله قهرمانی اروپا،جوانان و بزرگسالان جهانی سوت زده است. وی از سال 2009 همواره در مسابقات لیگ جهانی حضوری فعال دارد.

همچنین "فیلیپ وریک" 52 ساله فرانسوی نیز که دیگر داور این بازی است از سال 1994 در عرصه بین الملی سوت میزند. وی در سال های اخیر حضوری فعال در عرصه رویدادهای بین المللی از جمله لیگ جهانی و مسابقات قاره ای را دارد.

نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان در لیگ جهانی والیبال در حالی از ساعت 17 روز جمعه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی "آزادی" تهران برگزار می‌شود که حضور بانوان در سالن مسابقات ممنوع اعلام شده است.

**جدول رده بندی گروه B

1- ایتالیا 11 امتیاز

2- روسیه 11 امتیاز

3- صربستان 7 امتیاز

4- آلمان یک امتیاز

5- ایران -

6- کوبا -

 

[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:3 ] [ atieh&zahra ]

 سلام زهراجون عزیزم که توقسمت تاکید دریافت وپاس سالم برامون نظر گذاشتید من نظرشما رو دیدم ولی متاسفانه

خواستم بهتون پاسخ بدم دستم اشتباهی رفت رو دکمه حذف ونظر شما پاک شد

واقعامعذرت میخوام عزیزم تو ترکیب بودن آرشو رو نمیدونم ولی فعلا با تیم ب تمرین میکنه

اشالا با دعاهای شما دوستان برگرده به تیم الف

بازم خوشحال میشیم به وبلاگمون بیای و نظر بذاری

[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 13:53 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 41 صفحه بعد